TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
24-7-2010
|
22-4-2010 10:52:16
Bij ons wordt de laatste hand gelegd aan de uitnodiging, maar zit nu op werk. Stuur je vanavond wat door. Het is wel 'n totaal ander concept dan de klassieke uitnodiging, het is modern met 'n touch van retro, wordt afgedrukt op van die stevige ingangskaarten à la stadschouwburg met nummers op. We willen daar namelijk wat mee doen en dat zit dan in schoon mapje, beetje vergelijkbaar met dat waar je boarding passes in krijgt.
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
22-4-2010 11:16:29
Hoi!
Ik denk dat wij ozne uitnodigingen ook zelf zullen maken, dat maakt het iets persoonlijker en niemand zal ooit dezelfde hebben!
Ik ben momenteel veel te druk bezig met andere dingen dat ik nog geen inspiratie heb, maar dat zal nog wel komen, we hebben nog eventjes tijd!
Wij zijn al bij AVA gaan kijken! Daar hebben ze papier in alle geuren en kleuren! Eigenlijk te veel om uit te kiezen!
Het probleem ligt bij ons bij het vouwen! Ik ben nogal een pietje precies en weet dat wij het niet perfect genoeg gaan vouwen naar mijn gedacht! Kvind het een beetje dom om dit dan bij de drukker te laten doen, omdat ik vind dat je dan niet alles zelf hebt gemaakt!
Ik ben gewoon om met illustrator (van adobe) te werken, maar das nogal een moeilijk programma. Paint.net daarentegen is iets makkelijker en gratis! Illustrator kan je 1 maand op proef nemen, kzou zeggen, probeer in paint.net en zet het dan over in illustrator, de kwaliteit zal beter zijn.
Succes en laat iets weten of het gelukt is, hé!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
22-4-2010 11:34:11
Onze designer werkt ook met Illustrator, maar voor mij is 't beetje te ingewikkeld. Picture it is veel gebruiksvriendelijker voor niet professionele/hobby-designers.
Uiteraard zijn de mogelijkheden beperkter, maar denk uitgebreid genoeg voor jou...
Erg primitief maar ook goed te doen is Publisher uiteraard...
|
|
Kelly
4-6-2011
|
22-4-2010 11:43:38
@ Kathleen: Heb je toevallig een link om de software van die Picture It te downloaden? Want ik vind nergens de naam "picture it". Krijg steeds andere namen van programma's als ik dat google...
|
|
Katrien
4-6-2011
|
22-4-2010 12:14:11
@ kathleen,
je mag mij ook altijd je voorbeeld opsturen : katrien@windiam.net
bedankt
|
|
KATHY
21-5-2011
|
22-4-2010 13:19:20
het beste is ook al om een idee te hebben wil je klassiek gaan en gewoon je namen er vooraan op, of wil je er een foto bij wil je mee met de mode trend gaan en veel krullen en zo het beste is ook om al eens te gaan kijken naar verschillende uitnodigingen op de site's zo dat je een concreet idee hebt waar je je kan op baseren en dan kan je ergens naartoe werken
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
22-4-2010 14:55:48
wij hebben de onze zelf gemaakt met foto's en dan bij kruidvat laten afdrukken, dubbele rechthoekige kaart (bij ons op de lange kant).
Handig en makkelijk programma en al veel positieve reacties gekregen!
Groetjes!
|
|
Carmen
20-10-2010
|
22-4-2010 21:13:01
Je kan mooie uitnodigingen maken via www.poobies.nl. Je kan zelf iets ontwerpen en dan een proefdruk laten opsturen wanneer en hoeveel je maar wil. Ik heb enkele uitnodigingen ontwerpen en er twee laten opsturen als proefdruk. dan heb je een mooi voorbeeld. Echt mooie kaartjes :-) Ik ben echt al tevreden van de service. Echt snel, en wat ze zeggen op site is echt wel zo.
groetjes
|
|
Annika
10-9-2010
|
22-4-2010 22:00:20
Ik ben ook aan het knutselen op kruidvat, je kan hier niet zoveel mee maar genoeg om een persoonlijke toets te geven aan je uitnodiging.
|
|
KATHY
21-5-2011
|
25-4-2010 14:08:00
een goed idee als je met foto's wil werken en je hebt ideetjes waarop je je kan baseren maar kan ook alles helemaal alleen instellen
http://www.fotokaarten.nl/
|
|
Sofie
10-9-2011
|
6-5-2010 14:55:18
@Kathleen: ik ben erg geïnteresseerd in jullie kaart! omdat ik zowat met hetzelfde idee zit qua kaart... kan je je uitnodiging naar me mailen? bruineken@hotmail.com
alvast bedankt!!!
|
|
Jessica
5-11-2010
|
14-5-2010 10:12:48
Hey Kelly,
Wij vonden het gewoon absurd om €250 uit te geven aan uitnodigingen waarvan er toch een deel in de prullebak terecht gaan komen :-(
Maar om toch een mooie, originele en betaalbare uitnodiging te versturen heb ik ze zelf gemaakt. Maar dus helemaal zelf. Alles aangekocht bij Ava: papier, enveloppes, bloemen, lint,...Keuze genoeg, kies gewoon materialen die jou het mooist en het best lijken. Let vooral op dat je ook kijkt naar het weer...sterke materialen! Daarna ben ik eens gaan kijken op internet voor ontwerpen. Je moet zeker eens gaan kijken op de site van The knot, daar vindt je honderden voorbeelden in alle stijlen! Ik heb daar een ontwerp gekozen dat ik zelf een beetje aangepast heb. Ik ben ze nog in elkaar aan het steken, maar laten we zeggen dat ik zo'n 50 uitnodigingen heb voor €63!!!
En...wat is mooier dan pronken met je zelfgemaakte, budgetvriendelijke uitnodiging?
Groetjes,
Jessica
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|