Terug naar overzicht
Hallo! Wij trouwen ook op 4 september :-)... wij hebben wel nog steeds geen thema gekozen... Je kan bv. de mensen een klein zakje geven met bv. zure beertjes en dat dan op het kaartje schrijven... Je kan uw tafels dan namen geven zoals zure beertjes, neusjes, ... Wat de zaal betreft weet ik dat ze in snoepwinkel vaak reuze lollies en snoep hebben al decoratie voor in de winkel... Mss daar eens navragen waar je zoiets kan verkrijgen... Veel succes nog! Groetjes
Wij gaan ook met snoepjes werken om de mensen naar hun tafel te begeleiden. Iedereen krijgt een snoepje bij aankomst en op tafel gaan we dan grote glazen bokaal zetten met hun snoep erin. Kunnen ze heel de avond nog lekker doorsnoepen :-)
Hoi Wij trouwen ook op 4 september 2010 en onze zaal en uitnodigingen etc. zijn ook felgroen maar dan met bruin :-) We zitten dus ongeveer in hetzelfde schuitje :D Ik zocht ook nog een thema en ik had hier al iets gezien van cinematickets en de filmtitel dan op de kaartjes en tafels zetten. Van m'n vriendin had ik ook al eens gehoord dat mensen werkten met chocolade om de mensen naar hun tafel te begeleiden maar snoepjes lijken me ook wel leuk :-) De zure beertjes, dat lijkt me wel leuk, hehe !! Veel succes alvast en geniet er van he! GroetjesValerie 04/09/10
ja leuk; smoelentrekkers lange Jannen tutters poepegattekes kersjes letterkes kikkers zuurkes smurfen toverballen hartjes vampier tanden beertjes muisjes manneke pis ... http://users.telenet.be/olleke.bolleke/schepsnoep.htm snoep genoeg! groetjes, Carolina
Wat misschien ook leuk is, is zo'n suikerspin machien. groetjes, Carolina
De rode hartlollies van O'Cool passen ook wel in het thema
Ik ben gisteren langsgegaan in O'Cool en ze hebben er bij ons maar 18 stuks. Is wel weinig om te gebruiken voor een trouwfeest of zo, vind ik...
Je kan ook werken met liedjes: lollipop, sweets for my sweet, Candyshop, Milk Chocolate Girl,...