Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema avondfeest

22-4-2010 11:46:19
Dag bruidjes...
We trouwen op 4 september 2010 en zijn volop bezig met de voorbereidingen.
Op ons avondfeest zouden we graag werken rond het thema 'snoepen' omdat
we allebei dol zijn op snoepen :) Onze kleuren in de zaal zijn felgroen en zwart.
Heeft iemand een idee hoe we onze zaal kunnen inkleden? Of hoe we de mensen
origineel naar de tafel kunnen begeleiden?

grtz

laurien
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 956

Riet
4-9-2010
 Meld misbruik22-4-2010 12:15:08

Hallo!
Wij trouwen ook op 4 september :-)... wij hebben wel nog steeds geen thema gekozen...
Je kan bv. de mensen een klein zakje geven met bv. zure beertjes en dat dan op het kaartje schrijven... Je kan uw tafels dan namen geven zoals zure beertjes, neusjes, ...
Wat de zaal betreft weet ik dat ze in snoepwinkel vaak reuze lollies en snoep hebben al decoratie voor in de winkel... Mss daar eens navragen waar je zoiets kan verkrijgen...
Veel succes nog! Groetjes

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik22-4-2010 12:46:30

Wij gaan ook met snoepjes werken om de mensen naar hun tafel te begeleiden. Iedereen krijgt een snoepje bij aankomst en op tafel gaan we dan grote glazen bokaal zetten met hun snoep erin. Kunnen ze heel de avond nog lekker doorsnoepen :-)

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik22-4-2010 15:34:40

Hoi

Wij trouwen ook op 4 september 2010 en onze zaal en uitnodigingen etc. zijn ook felgroen maar dan met bruin :-)

We zitten dus ongeveer in hetzelfde schuitje :D

Ik zocht ook nog een thema en ik had hier al iets gezien van cinematickets en de filmtitel dan op de kaartjes en tafels zetten.

Van m'n vriendin had ik ook al eens gehoord dat mensen werkten met chocolade om de mensen naar hun tafel te begeleiden maar snoepjes lijken me ook wel leuk :-)

De zure beertjes, dat lijkt me wel leuk, hehe !!

Veel succes alvast en geniet er van he!

Groetjes
Valerie

04/09/10

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-4-2010 17:13:24

ja leuk;

smoelentrekkers
lange Jannen
tutters
poepegattekes
kersjes
letterkes
kikkers
zuurkes
smurfen
toverballen
hartjes
vampier tanden
beertjes
muisjes
manneke pis
...

http://users.telenet.be/olleke.bolleke/schepsnoep.htm snoep genoeg!

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-4-2010 17:14:08

Wat misschien ook leuk is, is zo'n suikerspin machien.

groetjes, Carolina

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik22-4-2010 17:38:03

De rode hartlollies van O'Cool passen ook wel in het thema

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-4-2010 18:48:53

Ik ben gisteren langsgegaan in O'Cool en ze hebben er bij ons maar 18 stuks. Is wel weinig om te gebruiken voor een trouwfeest of zo, vind ik...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-4-2010 18:54:37

Je kan ook werken met liedjes: lollipop, sweets for my sweet, Candyshop, Milk Chocolate Girl,...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info