Terug naar overzicht
Dat hangt er een beetje vanaf wat jullie willen maar aangezien je 2 verschillende druk-cliché's laat maken zal je toch voor 100 uitnodigingen aan een 250-300 Euro komen. Wij hebben maar 40 uitnodigingen laten maken en hadden ongeveer 95 Euro.Dimi8/4/2006
Wij hebben 150 uitnodigingen laten maken. Dit waren grote kaarten waar opstond waar en wanneer we trouwden en dan nog 2 verschillende kaartjes voor de receptie (75) en voor het avondfeest (75) en dit alles kwam op 400 euro. Het hangt natuurlijk ook af wat je neemt maar ga eens langs bij de drukker en vraag om prijzen.Davine31/03/2006
Ik heb 1 tip : kijk goed uit waar je naartoe gaat voor je drukwerk ! Wij hebben 2 verschillende adressen gedaan, en voor dezelfde kaart was er een verschil in prijs van 40 BEF ! Reken maar uit...Uiteindelijk zijn dan we voor een eigen ontwerp gegaan, een zelf getekend hartje in het zand , en daarop een kalkje met alle tekst. Heel simpel maar wel heel mooi. De uitnodigingskaartjes hebben wij dan zelf gedrukt, want wij hadden 3 verschillende soorten nodig (receptie, feest vanaf 18u en feest vanaf 19u) . Bij de drukker kwam dit dan op 3 keer drukkosten ook. Daarom hebben we ze zelf gemaakt, en konden we ze dan ook persoonlijk opmaken zoals 'Beste nonkel X en tante Y...". We hebben heel veel positieve reacties gekregen daarop.Ik denk dat het vooral goed is dat je eens nadenkt voor jezelf wat je wil van een uitnodiging. Wij vonden dat ook wel belangrijk, maar er zijn heel veel mensen die die uitnodiging na de trouw gewoon weggooien. Daarom kozen wij om iets minder uit te geven voor onze uitnodigingen, en dan een mooi bedankingskaartje te geven aan de mensen nadien.Nog veel plezier, geniet van alle voorbereidingen én van de dag zelf, het is allemaal zo snel voorbij. Ik zou het zo opnieuw willen doen....Groetjes,Sabrina (12/8/2005)