TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
2-10-2010
|
22-4-2010 12:52:36
Al gedacht aan het Vijverhof in Wevelgem?
|
|
Sofie
18-6-2011
|
22-4-2010 12:56:53
Hallo!!!
Wij trouwen volgend jaar de 18e juni. Wij zijn naar Ter Eeste geweest in Roeselare, de brouwerij van Rodenbach!! De 11e was 2 weken geleden dan nog vrij!!
Ter Eeste is echt een aanrader!! Wij zijn supergoed ontvangen - kregen een antwoord op al onze vragen en de locatie is prachtig!! De prijzen vallen ook goed mee, vonden wij! Een goede tip! ;-) Wij zijn ook niet voor klassiek of poepchic en daar waren we direct overtuigd (en we hadden al heel wat zalen bekeken!!)!!
Laat je weten of jullie al dan niet gaan kijken? Ben benieuwd!!
Veel succes!!
Groetjes, Sofie
|
|
laetitia
11-6-2011
|
22-4-2010 13:04:02
Hey sofie, Ik heb er op de trouwbeurs in Kortrijk wel meegepraat en hun prijslijst meegekregen, en kben just klaar me telefoneren me mijn ventje, en het is idd iets die warmte uitstraalt, maar niet te fabriekachtig is.Probleem is dat we maar tijd hebben in mei om te gaan zien.Hopelijk is die datum dan nog vrij.vraagje, hoeveel VS heb je moeten betalen? groetjes
|
|
Lendsey
9-10-2010
|
22-4-2010 14:41:30
wij trouwen in Vijverhof te Wevelgem en horen er alleen maar positieve commentaren over! Zelf zijn we ook heel tevreden over de persoonlijke aanpak van de zaakvoerders!
Tot nu toe zeker nog geen klachten over deze zaal!
|
|
Mieke
14-11-2009
|
22-4-2010 14:57:19
Wij zijn getrouwd in het Vijverhof in Wevelgem en het was af! Gewoon supergoed onthaald en het was gewoon fantastisch.
Veel succes!
|
|
eline
20-5-2011
|
22-4-2010 22:08:23
Hey Laetitia!
Wij trouwen volgend jaar in Ter Eeste , de 20 ste mei. We zijn maar naar 1 zaal gaan zien en we waren meteen verkocht. Zeer vriendelijke gastvrouw, mooie locatie, feest voor ieders budget,... Wij hebben een voorschot moeten geven van 800 euro, wat wel normaal is vind ik.
Als je nog iets wil weten, moet je maar berichtje achter laten he.
Gr
Eline
|
|
Sofie
18-6-2011
|
23-4-2010 9:04:52
Hallo Laetitia!!
Wij hebben inderdaad ook een voorschot gegeven van 800 euro!
Als je belt naar Sabine en je vraagt of ze die datum al wil vrijhouden en dat jullie dan zo snel mogelijk komen kijken, dan is dat normaalgezien geen probleem! Ik denk dat je bij de meeste zalen 2 weken hebt om te beslissen, maar net als Eline hebben waren wij ook direct verkocht - dus je beslist op dag 1.. ;-)
Veel succes!!
Groetjes, Sofie
|
|
Nele
4-6-2011
|
21-5-2010 15:32:33
Waw! Zoveel positieve commentaren over Ter Eeste. Wij zijn er onlangs naar een receptie geweest en vonden de sfeer alvast heel goed. Volgende week hebben we een afspraak om eens te gaan kijken voor ons eigen feest.
Wel 1 klein vraagje: kan je ergens buiten in Ter Eeste? Ik herinner mij de gang met vaten en de zaal, maar weet nu niet of je er eens een luchtje kan scheppen zonder meteen op straat te staan. Ik dacht namelijk dat de zaal nogal donker kan zijn als 't bv mooi weer is buiten. Mensen die mij kunnen helpen?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|