Terug naar overzicht
Een geklede broek, hemd zonder das en een leuke blazer.
hij hoeft ook geen kostuum te dragen hé, als hij dit niet gewoon is ik zou dan wel gaan voor een geklede broek en een hemd erop (geen das, geen jas) casual, maar toch feestelijk
Hey! Mijn vriend is ook zo een type. Wij hadden ook in gedachten van geen pak te dragen, na dan een aantal winkels gedaan te hebben, heeft hij toch een kostuum gepast en hij heeft dat dan ook genomen! Hij stond er echt super mee! Ik had het totaal ni verwacht... maar op 9 juli zal hij er echt schitterend en sexy in kostuum uitzien. Ik zou zeggen probeer het toch maar eens, wie weet valt het heel goed mee zoals bij ons! Groetjes en nog veel succes! Dorien
De mijne is ook niet zo een kostuum drager. Maar voor den trouw heeft hij toch een uitzondering gemaakt. Echt chique hoor. Mijn broer is getrouwd in een zwarte broek (jeans) met gekleed hemd erop en een vest erop. groetjes, Carolina
Mijn broers zijn ook getrouwd in iets anders dan een kostuum. De ene had zijn kledij gekocht bij Armani en de andere bij Boss. Heel classy maar toch iets dat ze dikwijls kunnen dragen. Natuurlijk is dat ook niet zo goedkoop maar ze hebben er wel meer plezier van dan van een kostuum.
Mijn ventje wil ook geen kostuum, maar we zullen voor hem ook een geklede broek en hemd kopen, iets sobers en stijlvols maar toch niet te stijf. Belangrijk is dat hij zich er ook goed in voelt hè
thanxs voor de vele reacties , ben er nog niet uit . Zullen wel zien als we gaan kijken zeker waar we dan uiteindelijk mee naar huis brengen.
Ik weet dat mannen daar niet gemakkelijk in zijn. Als zij een kostuum wensen, dan wensen ze ook een die ze nadien opnieuw kunnen gebruiken (werk, evenement, doop, etc). Het nadeel van een ceremonie kostuum is dat dit specifiek voor de trouw bedoeld is en is nadien niet meer te dragen. Ik zou eens contact opnemen met Business Suits Carbonella. Zij komen zelf naar huis met een collectie zodanig dat je je niet hoeft te verplaatsen! Heel handig. Prijzen zijn ook heel scherp, zijnde iets van 440 EUR. Hierbij hun adres: contact@carbonella.be