Terug naar overzicht
Het is natuurlijk belangrijk dat je op je huwelijksdag doet wat jij en je verloofde echt willen. Maar als ik dan toch mag mee nadenken dan zou ik optie 3 kiezen :-D Kvind het echt zo'n romantische gedachte van elkaar voor het "eerst" aan het altaar te zien. Groetjes en véél succes !!
Optie 2! Goedkoopste, je trouw zal zo ook wel genoeg kosten. Anders zou ik voor optie 1 kiezen. Wij zijn ook samen binnen gegaan en vond dit super! Nog eens goed in elkaars polleke knijpen van daar gaan we. groetjes, Carolina
optie 1 of 2, 3 vind ik er wat over, zeker als je al samenwoont (maar das mijn mening, net zoals niet samen slapen enz...)
Optie 3 kan enkel als je op voorhand al gehuwd bent voor de wet... Anders zie je elkaar al in het stadhuis én dan heb je toch ook meerdere auto's nodig? Eentje voor jou en eentje voor hem... Wij hadden een huifkar: nog geen €250 voor een hele dag!
Wij kiezen zelf voor optie 3, dit kan ook omdat we een dag voor ons kerkelijk huwelijk voor de wet trouwen. Je moet uiteraard doen wat je zelf het prettigst vindt.
we trouwen voor de wet op een eenmalige huwelijkslocatie, dus alle gasten zijn daarbij. We hoeven elkaar dus op voorhand niet te zien. Mijn voorkeur gaat denk ik dus ook naar optie drie. bedankt vast voor jullie reacties, meer reacties zijn nog welkom, ben er nog niet helemaal uit
Hey Heleen, Wij zijn er ook nog niet echt uit. We geven echter liever niet teveel geld aan vervoer. Gezien mijn vriend ook niet TE hard in de belangstelling wil staan zou het wel eens kunnen dat wij een beetje op voorhand gaan en al een praatje gaan maken met de mensen die naar de viering komen. Heel gemoedelijke sfeer (hopen we) en zo vermijden we toch die ogen die allemaal tegelijk op hem gericht zijn... Dus eigenlijk optie drie, alleen dat we samen wat vroeger gaan. Onze foto's worden voor de viering genomen, dus we hebben mekaar al kunnen bewonderen. Veel succes met het kiezen! ;-)
Beste Heleen, Wij hebben een bus. een 300 Euro voor een ganse dag van hier naar daar te rijden. Das het makkelijkste.