Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

8 mei 2010

22-4-2010 15:58:05
Wie trouwt er nog op 8 mei 2010? Zijn jullie klaar met alle voorbereidingen? Ik denk dat alles min of meer rond is, maar ben bang dat ik toch nog enkele zaken vergeten ben. Veel succes allemaal!

Marian
8-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 905

Fieke
15-5-2010
 Meld misbruik22-4-2010 16:43:17

Hey, wij trouwen op 15 mei en dit is nog mijn to do lijstje:

- tafelschikking (mensen kunnen tot morgen bevestigen maar zullen toch nog naar heel wat moeten bellen en mailen)
- attenties voor de kindjes aan de kerk (het idee is er, nu nog naar de winkel en het ineensteken, maar dat staat gepland met enkele vriendinnen en een flesje wijn op een avondje)
- geschenk voor de ouders en getuigen (daar is het idee nog niet, maar die knoop moet nu toch stilaan worden doorgehakt)

Ik ben ook zo bang dat ik iets ga vergeten! Maar heb al heel wat lijstjes van het internet gehaald en ik denk dat ik save zit!

Geniet van je dagje!!

Groetjes Fieke

Lien
7-5-2010
 Meld misbruik22-4-2010 21:11:36

wij trouwen een dagje eerder. Ik moet nog de aantallen bevestigen aan de zaal, de naamkaartjes afmaken (tafelindeling heb ik al), en een kado voor de getuigen halen.
Een week op voorhand moeten we nog zien, als het erg slecht weer zou worden (we hopen van niet natuurlijk) moeten we nog ergens een tent zoeken voor de viering en receptie in de namiddag.
De CD moet ik ook nog maken met de muziek op van de viering, en wat rustige lounge-muziek om te draaien tijdens de receptie
en dat is het zowat denk ik. Volgende dinsdag nog langs de kapper voor m'n meches

sofie
7-5-2010
 Meld misbruik22-4-2010 23:12:03

Hey,

Ik trouw ook een dagje eerder, bij ons is zo goed als alles rond. Morgen mag ik men bruidsjurk gaan halen, moet volgende week vrijdag naar de feestzaal met de tafelplanning en dat zal het zo wat zijn.
In de week van ons huwelijk zijn het nog de laatste dingen zoals, pedicure, manicure, wenkbrauwen laten epileren,...

veel succes nog, wij hopen ook op mooi weer

groetjes Sofie 07-05-2010

Annelies
8-5-2010
 Meld misbruik23-4-2010 8:17:29

Hey!

Wij trouwen ook op 8 mei!! Spannend hé! Nu beginnen de kriebels écht te komen. Wij moeten nog doen:

- misboekjes verder afdrukken
- tafelschikking
- gastenboek zelf ineenflansen
- menu's afdrukken
- bepalen wat we doen bij buitenkomen uit kerk
- laatste afspraken met fotograaf, ceremoniemeester, koster
- vrijgezellendag morgen!! (joepie!!)

Denk dat het dit zowat is, en hoop ook dat ik niks vergeet! ik heb alvast deze nacht een droom gehad over hoe het NIET moet. We trouwden in een andere kerk dan gepland, met nog 5 andere koppels op een totaal ander uur!

Veel succes nog in ieder geval hé!!

Groetjes,
Annelies

Sophie
8-5-2010
 Meld misbruik24-4-2010 19:04:18

Wij trouwen ook op 8 mei.
Ik denk dat het meeste nu geregeld is.
Wij hopen gewoon op mooi weer!

Sophie
8-5-2010
 Meld misbruik24-4-2010 19:04:20

Sophie
8-5-2010
 Meld misbruik24-4-2010 19:04:21

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...