Terug naar overzicht
Hoi Ellen,Wij hadden geen vaste tafelplaatsen maar hadden wel bepaald wie aan welke tafel moest zitten. De namen werden dan tafel per tafel afgeroepen. Aan tafel zelf, kon iedereen dan zijn plaatsje kiezen.k Denk dat als je geen indeling maakt, je misschien tafels heb waar veel te veel mensen aan zitten en misschien tafels waar bijna niemand aanzit. Na het eten kunnen de gasten zich toch nog mengen.Groetjes en veel succes!An
HeyIk sluit me aan bij An. Gewoon de tafels verdelen, maar geen vaste stoel geven. Zo kan je ervoor zorgen dat bv de collega's, de buren, de neven en nichten bij elkaar zitten. En ook, dat mensen die het niet goed kunnen vinden ver van elkaar zitten. Ik denk niet dat het feest daardoor formeler wordt hoor. Je kan dan ook met tafelthema's werken, die heel tof kunnen zijn!GroetjesVicky09.09.06
Inderdaad wij gaan het ook zo doen.Dan is het zeker niet rommelig, waar ik anders ook schrik voor zou hebben. En wordt er toch aan niemand een vaste tafelpartner opgedrongen.De gulden middenweg volgens mij.