Terug naar overzicht
Hallo Wij hebben dat met de rest van de versiering van de kerk ineens laten in orde brengen, ze komen die 's morgens versieren en op de achterste stoelen binden ze ballonen vast om nadien op te laten. Ik heb ook gezien dat bij AVA papierwaren hartvormige ballonen te koop zijn, je kan deze dan door iemand opgeblazen laten meebrengen of vrijdagsavonds zelf in de kerk klaar zetten. Veel succes op uwe 19e juni!
Bij Ava Papierwaren. Ze hebben daar ook helium om ze te vullen, maar dat is wel 50 €/fles denk ik.
In Brasschaat ook een leuk winkeltje met van die grote balonnen. Maar idd AVA is het beste denk ik succes!
Hallo, Ik heb ze bij AVA gekocht en een fles helium gehuurd. Gwen
Dan ga ik eens kijken bij AVA en neem ze dan idd best de dag ervoor al even mee naar de kerk! Bedankt dames!
Hoi, Moest je tegen dat je trouwt nog ergens in Nederland geraken, in de winkel Xenos heb je ook hartvormige balonnen en ook ander decoratiemateriaal voor een zeeer voordelige prijs! De AVA heeft wel veel, maar is ook niet altijd even goedkoop, zeker niet als je veel nodig hebt. Misschien vindt je ook hartbalonnen in de betere karnavalswinkel? Verder heb ik al eens gehoord dat als je een groot aantal helium-ballonnen wil 'loslaten', je dat aan de gemeente moet aanvragen/doorgeven. Voor eventuele 'verstoring' van het luchtruim en dergelijke. Ik weet er zelf ook niet het fijne van, maar zou het toch eens navragen op de gemeente. Groetjes, Jessica
hey,in de buurt van mechelen is er een balloonschop ik weet niet of je het weet zijn maar het is op de leuvensesteenweg aan kampenhout sas!grtjs jessie
Ja schuin over de Mc Donalds aan de rondpunt! Hele vriendelijke mensen daar! Grtz
Als je zelf je ballons wil vullen met helium, zou ik wel op voorhand eens een 'proefje' doen en niet wachten tot de avond ervoor. Niet alle ballons zijn geschikt om op te vullen. Sommige zijn 'te dun' om te vullen, waardoor ze direct springen.
de winkel die jullie bedoelen is the balloon warehouse inkampenhout
Hallo Ik had ook al gedacht aan ballonnen in ons kerkelijk huwelijk. Volgende winkel trok mijn aandacht. http://www.balloondecors.be/ in Heist op den Berg