Terug naar overzicht
Hallo, Ik heb hier op het forum al gelezen dat er koppels zijn die bv. een halsketting of een horloge ofzo uitwisselen best eens nakijken. Gwen
ja, maar dan blijft het een sierraad, en dat willen we liever niet. Ik heb het forum al doorgespit, bedankt voor je reactie
voor mij zal er een ring zijn, maar mijn vriend laat een ring tatoeeren...
je kan mss ieders je eigen geloften of beloften aan elkaar toe schrijven en deze dan voorlezen, zodat je toch even een eigen moment hebt
Jullie moeten ervan maken wat jullie willen! Als jullie echt geen ring willen, dan is het zo! Trek jullie zeker niets aan van wat andere mensen willen/denken.
Is misschien maar een dom idee hoor.. maar waarom niet live jullie vingerafdruk of hand of ... zetten in gips? Een gipsen vaas of kader waar later jullie trouwfoto in komt??? Zo kun je iets doen op dat moment en heb je iets tastbaar in huis?? Alleszins veel succes!!! Groetjes.
Zeker niet doen omdat "het erbij hoort". Doe je eigen ding, er zijn genoeg creatieve oplossingen om iets persoonlijks toe te voegen.
idd van brenda (vingerafdruk of hand in klei/gips) vind ik ook super! de foto ervan kan je dan ook in je portefeuille steken. die heb je ook dagelijks bij he! succes!! Groetjes, Inge
Onlangs is m'n grootmoeder gestorven, ik wou een ketting in met wat as in. Er lag daar een pracht van een ketting MET een vingerafdruk. Mss een rare "vergelijking" maar zoiets kan je ook nog doen?
hey,persoonlijk vind ik da een ring op zo een dag moet ook al draag je geen juwelen ,ik draag da ook ni ,en wil daar ook ni veel geld aan uitgeven ,ben vandaag naar de zwarte markt geweest in tessenderlo en we hebben onze trouwr daar gekocht aan 50é het stuk met levenslange garantie, :-)