Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wel of geen ringen

23-4-2010 13:03:26
beste aanstaande bruidjes, graag wil ik het volgende even aan jullie voorleggen.

Mijn partner en ik dragen in het dagelijks leven nooit sierraden . Hij, omdat hij is de bouw werkt en ik omdat ik het niet gewend ben en er me dan de hele dag aan irriteer. (een mooie ketting bij een avondje uit daargelaten).

Voor de bruiloft is het natuurlijk gewoon om de ringen uit te wisselen, maar dit willen we eigenlijk niet, we kunnen natuurlijk een goedkope ring doen omdat het zo hoort en deze daarna nooit meer dragen maar dat is ook een beetje flauwekul. Het moet wél onze ceremonie blijven.

We hadden bedacht om een tattoeage van elkaars vingerafdruk te laten tattoeren, maar dit wordt moeilijk, omdat het zulke fijne lijntjes zijn.

Nu weten we het dus even niet zo goed, vooral m.b.t. de ceremonie. Is het te kaal zonder ringen? We hebben ook niet echt iets met duiven (beetje te dertien in een dozijn) We trouwen op een eenmalige huwelijkslocatie en met een beetje mazzel buiten (juli) iemand iedeen?

Heleen
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 630

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik23-4-2010 13:11:44

Hallo,

Ik heb hier op het forum al gelezen dat er koppels zijn die bv. een halsketting of een horloge ofzo uitwisselen best eens nakijken.

Gwen

Heleen
10-7-2010
 Meld misbruik23-4-2010 13:16:51

ja, maar dan blijft het een sierraad, en dat willen we liever niet. Ik heb het forum al doorgespit, bedankt voor je reactie

sandrine
13-8-2010
 Meld misbruik23-4-2010 13:22:29

voor mij zal er een ring zijn, maar mijn vriend laat een ring tatoeeren...

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik23-4-2010 13:22:36

je kan mss ieders je eigen geloften of beloften aan elkaar toe schrijven en deze dan voorlezen, zodat je toch even een eigen moment hebt

Doorke
23-8-2010
 Meld misbruik23-4-2010 13:23:00

Jullie moeten ervan maken wat jullie willen! Als jullie echt geen ring willen, dan is het zo! Trek jullie zeker niets aan van wat andere mensen willen/denken.

Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik23-4-2010 13:24:19

Is misschien maar een dom idee hoor.. maar waarom niet live jullie vingerafdruk of hand of ... zetten in gips? Een gipsen vaas of kader waar later jullie trouwfoto in komt??? Zo kun je iets doen op dat moment en heb je iets tastbaar in huis??

Alleszins veel succes!!!
Groetjes.

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik23-4-2010 14:20:06

Zeker niet doen omdat "het erbij hoort". Doe je eigen ding, er zijn genoeg creatieve oplossingen om iets persoonlijks toe te voegen.

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik23-4-2010 14:20:25

idd van brenda (vingerafdruk of hand in klei/gips) vind ik ook super! de foto ervan kan je dan ook in je portefeuille steken. die heb je ook dagelijks bij he!

succes!!

Groetjes,
Inge

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-4-2010 16:47:47

Onlangs is m'n grootmoeder gestorven, ik wou een ketting in met wat as in.
Er lag daar een pracht van een ketting MET een vingerafdruk.
Mss een rare "vergelijking" maar zoiets kan je ook nog doen?

natacha
14-8-2010
 Meld misbruik25-4-2010 20:56:05

hey,persoonlijk vind ik da een ring op zo een dag moet ook al draag je geen juwelen ,ik draag da ook ni ,en wil daar ook ni veel geld aan uitgeven ,ben vandaag naar de zwarte markt geweest in tessenderlo en we hebben onze trouwr daar gekocht aan 50é het stuk met levenslange garantie, :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...