Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

als het echt foutloopt

8-1-2006 14:02:35
Hallo beste bruiden. Waar naartoe als de weergoden andere plannen hebben vor jouw dag?
Wij trouwen in Brugge en dachten aan het strand, brugge zelf (minnenwater,...) en eventueel ergens een mooie landschap... TIPS?
Weet iemand plaatsen in de buurt van Brugge waar we, als de nood het hoogst wordt, binnenopnames kunnen maken. Een oud pand, een vliegtuigbasis, een rustiek huis, .... Ik weet niet wat er allemaal kan en mag. graag jullie hulp want onze fotograaf is niet van de streek.

Alvast bedankt.

Kate
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 396

davine
31-3-2006
 Meld misbruik8-1-2006 16:53:43

mijn vrienin heeft haar foto's genomen in de brouwrij van de halve maan aan het minnewater.

Davine
31/03/2006

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik9-1-2006 10:52:50

Hallo,

Bib van Brugge? Of ergens in een museum (Gruuthuse of zo)? De molens ('k weet niet of je daar binnen kan),... Het zijn maar ideetjes die ik geef.

Maar als je dan verder wil gaan, dan kan je ook in het Dolfinarium foto's laten nemen. Heb dat gezien op hun website, maar dan moet je wel reserveren en betalen.

Groetjes

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik9-1-2006 12:48:29

En 't concertgebouw in Brugge? Da's toch een heel mooi gebouw (vind ik toch). 't Museum de Potterie is ook wel tof. Of Oud Sint-Jan? Voor de rest ben ik niet zo thuis in Brugge...

Groetjes,
Sylvie

11/03/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...