Terug naar overzicht
6.30 uur: vertrek Leen kapper
7.00 uur -8.00 uur: kapper
8.30 uur: Leen make-up
9.30 uur: Leen aankleden (kleed, juwelen, schoenen)
10.00 uur: aankomst fotograaf + videograaf + suite. Tom doet de ontvangst.
10.15 uur: vertrek naar stadhuis
10.30 uur: trouw voor de wet
11.00 uur: suite gaat terug naar huis, Leen en Tom gaan foto’s nemen.
12.30 uur: broodjeslunch
13.45 uur: vertrek naar kerk
14.00 uur-15.30 uur: huwelijksviering
15.30-17.30 uur: vertrek met kar naar feestzaal + fotoshoot met suite
17.30 – 19.30 uur: receptie
19.30 – 21.30 uur: diner (soep + hoofdgerecht)
21.30 uur: aankomst genodigden dessertbuffet
23.00 uur: openingsdans + dansavond
Ziet er goed uit!
Hoi Leen, Het ziet er goed uit, maar wel heel druk. Probeer ergens een moment in te lassen dat jullie even rust hebben en wat tijd voor jezelf. Wij hebben bijv. ons rustmoment tussen receptie en avondfeest in (ong. 2 uur) en dat werd ons ook door diverse mensen aangeraden.
Hallo, Ik denk wel dat dit haalbaar moet zijn. Maar het is zoals Odile zegt. Ergens misschien een rustpauze (als jullie daar nood aan hebben natuurlijk). Veel succes Annelies
Hoi, een hele goeie planning , wij hebben identiek dezelfde bijna... Veel plezier en inderdaad proberen om ff te relaxen.
heel goede planning! alleen soms wat krap denk ik vooral 's ochtends dan. ontvangst zou ik iets uitbreiden want misschien is niet iedereen op tijd of misschien wil de fotograaf daar nog snel even wat foto's nemen? rij je met een oldtimer naar het stadhuis ? dan zou ik een langere reistijd voorzien. wij wonen 10 min. van het staduis en onze ceremoniemeester rekent er minstens het dubbel voor. ook moet je daar wachten tot iedereen er is en dat kan wel uitlopen. misschien gewoon overal een kwartiertje bijtellen of zo :) :) :) ??? zeker niet stressen en de tip van Annelies zou ik zeker doen!!! succes ! groetjes