Terug naar overzicht
Hoi, Wij trouwen op 9 juli 2011 in de Hellegathoeve in ettelgem. Net voorbij Jabekke. Hele mooie zaal! Hier alvast het nummer want op internet is het niet terug te vinden. 0473 395978. Alvast succes met de zoektocht! Miet
dag Kathelijn en Barbara, Ik organiseer beroepshalve feesten op diverse locaties (www.isapresence.com) ik kan u enkele leuke locaties in regio Maldegem aanbevelen. Het is natuurlijk te zien met hoeveel genodigden jullie zijn. - De rode Poorte in Meetkerke - Kasteel van Loppem -Vaucellehof in Damme (is wel duur) - Ik ken nog een leuke mooie hoeve in Moerkerke (Damme) maar dit is van klanten van mij die dit enkel verhuren via mij of kennissen van hen. Hopelijk hebben jullie bij deze toch al enkele leuke locaties om eens te bekijken. Indien jullie nood hebben aan catering of organisatie dan kan je mij bereiken via de website. mvg, Isabel
Traiteur klein duimke in aalter verhuurt een zaal (omgebouwde schuur) op een hoeve in Ursel. 'T is niet zo groot en niet superchique, maar mss wel wat jullie zoeken. Naast de zaal is er een tuin met boomgaard en een aangelegde buiten-aperitiefruimte. Op de site van de traiteur staan geen foto's van die zaal, wel van een andere zaal. Je moet maar eens bellen voor een afspraak, 't zijn heel gemakkelijke mensen. Je bent ook niet verplicht om met die traiteur zelf te werken voor het eten.