Terug naar overzicht
Van waar ben je? wij hebben net rondgehoord voor danslessen (trouwen 26 juni), dansschool Hendrickx in Antwerpen was volgeboekt, en beweerde dat we veel te laat waren, dansschool Eckhart (Mortsel) had zeker nog plaats en daar zeiden ze dan weer dat we tijd genoeg hadden. (Eckhart is wel duurder dan Hendrickx, het kan daar mee te maken hebben dat de ene volgeboekt zat en de andere niet). In andere streken ken ik spijtig genoeg geen dansstudio's... succes nog!
Hey wij volgen ook danslessen (wel in Nederland dus daar kan ik je niet mee helpen) maar ik ben begonnen met een lijst te maken van alle dansscholen in de buurt(en omstreken) en één voor één ben ik die beginnen bellen en mailen met de vraag of ze tijd hadden en wat de kosten waren. Na 2 dagen hadden we iets gevonden en de afspraken gemaakt. Groetjes Prisca
wij volgen dansles bij Jaybees in Turnhout.
Wij hebben in Diest lessen gevolgd bij Marijke Dierckx van YouCanDance... Hadden slechts 1 les van 2uur nodig... we hebben daarna thuis zelf geoefend en zijn nog 1x terug naar Marijke geweest voor de generale repetitie! Dus geen paniek, je hebt nog tijd hoor! Veel plezier alvast! nele
Hey, Ik wil natuurlijk mijn toekomstig ventje hier ook overtuigen om lessen te volgen. Mag ik vragen wat dat kost? Kitty
Hey, Wij volgen dansles in Berchem. Misschien kan je daar ook eens horen? Groetjes,Edel
Time out in Herentals. Maar ik denk dat je te laat bent. Reken wel 40à50 euro per uur. groetjes, Carolina
Hey, Ik heb mijn vriend leren kennen op de dansschool. Voor onze openingsdans verwachten mensen niet anders dan dat we een deftig dansje in elkaar steken en zelf vinden we dat ook wel heel leuk. Wij volgen les in Ekkart in Mortsel en hebben daar gevraagd om een choreografie in elkaar te steken. Afhankelijk welke dans je wil doen en hoe snel je leert moet je 1 of 2 lessen nemen. Het in elkaar steken gebeurd bij les 1 en is niet zo moeilijk zeker niet als je 1 liedje hebt. Daarna is het aan jullie om te oefenen. Ons hadden ze aangeraden 2 a 3 maand op voorhand u eerste les te nemen. Per les van 1u betaal je daar 60 euro. De gewone danslessen dat we daar volgen daar zijn we wel heel content van dus ook al is het vrij duur die prive les we hebben er alle vertrouwen in dat het dat waard is. Elsie
Ik kan dansles bij u thuis komen geven waar u ook woont, info teachergent@gmail.com