Terug naar overzicht
Bij Inno hebben ze ook enorm veel ingerie, ook alle grote merken.Groetjes
Ik heb ook een bustiermodel, maar ik zal er geen bh onder dragen en gewoon een comfortabele onderbroek. Ik koop wel een leuk setje + "slaap"kleedje voor 's avonds :)
hey bruidjes, bedankt voor de reacties, ik zal eens gaan kijken naar de inno. jammer genoeg heb ik niet de maten om geen BH te dragen en zou me ook er ook niet echt gemakkelijk bij voelen. ik hou jullie op de hoogte
Ik heb gisteren eindelijk mijn BH gevonden !!! (heb ook een bustierkleedje) aangezien ik het mij ook niet kan permiteren zonder bh rond te lopen is dit geen simpele zoektocht geweest, ik ben gewoon van Marlies Dekkers te dragen, omdat dit de enige bh is waarin ik mij altijd op mijn gemak voelde !! Gisteren ging ik de lingeriezaak binnen en GELUKKIG heeft ook Marlies Dekkers een Strepless model !! en nog mooi ook... Jammer genoeg kan ik niet zomaar iedere winkel binnenstappen en wat ik mooi vind kopen !! mss jij ook niet?? in ieder geval ik heb een 70 E en ze zit als gegoten !!! Ben er heel blij mee.... Grtjs en veel succes...
@ Valerie: heb je je kleedje gepast met of zonder BH? Want het onze hebben ze gemaakt op maat zonder Bh, en dat gaat bij mij perfect zonder BH nu , ondanks een GG... De maat van je kleed aan je borsten verschilt ook wel als je het anders doet dan hoe ze t kleed hebben gemaakt. In ieder geval kan ik je lingerie in a box aanraden, in Ekeren (antwerpen). Zij hebben zowat alle grote merken enz maar telkens van vorige collecties waardoor je maar 1/3 van de prijs in een lingeriewinkel betaalt. Ze hebben er bh's tot een GG . Adres is veltwijcklaan 85 in Ekeren. Misschien wat verder rijden, maar als je er 1 koopt heb je je naft er al dubbel en dik uit :) succes! groetjes, Kristien
Ik heb de mijne gevonden bij Triumph in de bruidscollectie in het nieuwe shoppingcenter K te Kortrijk. En ik heb cup D/E.
hoi bruidjes, ik heb idd ook een 75 D/E cup en is niet zo makkelijk te vinden. jullie hebben me zeker op weg geholpen, ik laat het jullie weten als ik iets gevonden heb, donderdag is d-day!