Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek receptie

25-4-2010 4:36:08
hallo iedereen

omdat een dj meestal enkel op het avondfeest speelt vroeg ik me af hoe het dan gaat op de receptie??? spelen jullie een cd'tje of huren jullie een bandje of is er helemaal geen muziek dan?

bedankt voor jullie reacties

groetjes

NELE
3-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 608

Els

Meld misbruik25-4-2010 9:52:12

Luc

Meld misbruik25-4-2010 10:19:48

Beste Nele,

De muzikale omlijsting dat wij verzorgen is all-in,
Achtergrond muziek bij Receptie - Intredelied - Achtergrond muziek tijdens Maaltijd -
Speciale Act bij de taart - Openingsdans gevolgd door dansmuziek voor feest.

Muzikale groeten, Luc

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-4-2010 13:09:49

Wij hadden gewoon wat achtergrondmuziek op cd, maar daar heb je toch niks van gehoord, omdat iedereen staat te praten. Ik zou hier niet te veel geld aanhangen!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik25-4-2010 15:36:58

Bij ons wordt er momenteel niets voorzien, misschien komt er 'n bandje, maar dan moet het budget het toelaten, dus is laatste waar we geld aan zouden geven. Net ook omdat meeste mensen toch praten. Ze verkopen het wel alsof het zoveel meer sfeer brengt, maar ik heb me op nog geen enkele receptie verveeld of gedacht: "Hum... was hier maar 'n streepje muziek...". Bovendien is de kans groot (afhankelijk van weer) dat receptie buiten plaats vindt, qua akoestiek stelt dat niets voor, dus wat merken mensen dan nog van 'n CD'tje/bandje...?

R.

Meld misbruik25-4-2010 18:47:07

Kan de dj niet wat vroeger komen? Probeer eens.
grtz www.discovideo.be

NELE
3-9-2010
 Meld misbruik25-4-2010 22:35:43

bedankt allemaal voor jullie reacties !

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik26-4-2010 13:10:00

we laten gewoon een cd'tje spelen op de achtergrond
als er 100 man door elkaar praten tijdens de receptie en het eten, dan hoor je die muziek toch amper

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...