Terug naar overzicht
Beste Nele, De muzikale omlijsting dat wij verzorgen is all-in, Achtergrond muziek bij Receptie - Intredelied - Achtergrond muziek tijdens Maaltijd - Speciale Act bij de taart - Openingsdans gevolgd door dansmuziek voor feest. Muzikale groeten, Luc
Wij hadden gewoon wat achtergrondmuziek op cd, maar daar heb je toch niks van gehoord, omdat iedereen staat te praten. Ik zou hier niet te veel geld aanhangen!
Bij ons wordt er momenteel niets voorzien, misschien komt er 'n bandje, maar dan moet het budget het toelaten, dus is laatste waar we geld aan zouden geven. Net ook omdat meeste mensen toch praten. Ze verkopen het wel alsof het zoveel meer sfeer brengt, maar ik heb me op nog geen enkele receptie verveeld of gedacht: "Hum... was hier maar 'n streepje muziek...". Bovendien is de kans groot (afhankelijk van weer) dat receptie buiten plaats vindt, qua akoestiek stelt dat niets voor, dus wat merken mensen dan nog van 'n CD'tje/bandje...?
Kan de dj niet wat vroeger komen? Probeer eens. grtz www.discovideo.be
bedankt allemaal voor jullie reacties !
we laten gewoon een cd'tje spelen op de achtergrond als er 100 man door elkaar praten tijdens de receptie en het eten, dan hoor je die muziek toch amper