Terug naar overzicht
Dag bruidjes, op ons huwelijk opteren wij voor een middagmaaltijd (voorgerecht,hoofdgerecht,dessert). Maar we weten niet goed hoe dit te formulieren op onze uitnodigingen, wie kan ons helpen???
Beste Halloki, Ik vind die zin best ok. Moest ik ook een middagmaaltijd geven zou ik dit ook zo omschrijven. Groetjes
Ipv aan elkaar er "feestelijke maaltijd" van maken? Ik vind eigenlijk het woord maaltijd niet echt mooi, ik zou dan eerder gaan voor een feestelijke lunch oid. Ik zou ook het woordje "vanaf" veranderen. Met "vanaf" geef je de indruk dat de mensen kunnen binnen wandelen tussen 12.30 en 17u. Als je zet om 12.30, dan weten de mensen dat ze er ook op dat uur moeten zijn.
Ik deel de mening van Lieve. "Feestelijke lunch" 'vanaf' duidt inderdaad aan dat ze mogen arriveren tussen 12.30u en 17.00u groetjes!
Hoi, ik zou ook de vanaf veranderen om dezelfde reden als mijn voorgangers. Maar zou feestelijk maal of feestelijke maaltijd toch behouden. Lunch lijkt me eerder verwijzen naar een lichte maaltijd. Maar dit is enkel mijn mening!
het restaurant dat wij boekten spreekt van "feestlunch", we gaan buiten email en telefoon geen officiele uitnodigingen doen (ik vind het geld en papierverspilling), maar we spreken tegen de gasten van "feestlunch"