Terug naar overzicht
Hey, Wij trouwen ook op 8 mei, en zijn ook nog aan het denken hoe we de mensen aan de tafel gaan "krijgen" Onze eretafel telt 17 personen, je maakt ze zo groot als je wil Groetjes, en laten we hopen op *stralend* weer he!! Mel
Heyhey Wij trouwen ook op 8 mei! Wij geven de mensen bij aankomst een kaartje met de tafelnaam op. De kasteelheer roept dan de tafels af en de mensen met het kaartje volgen hem, met een muziekje daarbij. Onze eretafel telt ook 14 man, daar moet je inderdaad niet mee inzitten! Ook hier is de eerste bekommernis nu de tafelschikking. Volgende week zaterdag willen we die op punt hebben! Geniet van jullie dagje de 8e! Ik had gisteren mn vrijgezellen en daar kon het weer alvast niet meer stuk, dat pakken ze me al niet meer af! Maar toch natuurlijk nog hopen op een even stralende 8e mei! Enjoy!! Groetjes, Annelies
Hallo! Wij trouwen ook op 8 mei. Bij ons roept de DJ de namen af. De tafels hebben ook namen gekregen naar plaatsen die we samen bezochten. Veel succes, want die tafelindeling is inderdaad niet gemakkelijk!
Hallo, Onze eretafel telt 15 personen. Gwen
Hey, De tafelschikking zijn we nog niet uit, ze hebben tijd tot 7 mei om te verwittigen. Maar wij werken met prentjes van liefde is. Elke gast krijgt een hartje met het prentje dat overeenkomt met de tafel. Onze eretafel is 10 pers. Onze grootste tafel is 24 personen. de andere gemiddeld 10 à 12 personen. Veel succes, geniet van jullie dagje, ik duim voor goed weer!! groetjes Ruth
Wij werkten ook met tafelnamen. Is heel gemakkelijk: er wordt 1 tafelnaam afgeroepen en er worden meteen 10-12 personen aangesproken. Anders wordt het wel een héle lange lijst als je meer dan 100 gasten hebt... Ook kan er dan geen verwarring onstaan met de steeds weerkerende achternamen.