Terug naar overzicht
Hey! Wij zijn er zelf ook nog niet uit welk thema we gaan nemen... bij ons begint het wel een beetje te dringen want binnen 3 weken gaan we trouwen! Dus alle ideeën zijn welkom... Groetjes!
je kan werken volgens kleur, seizoen,bloemen, ik weet niet wat jullie interesses zijn maar anders moet je daar eens over nadenken groetjes sofie
Je zoekt best iets dat iets vertelt over jullie als koppel. Zo gaan wij bijvoorbeeld foto's maken van onszelf in verschillende stations die op de lijn liggen van Limburg naar Oost-Vlaanderen (omdat we dit in het begin elk weekend moesten doen om elkaar te zien...). Elke tafel krijgt dus zo'n halte als naam.GroetjesWendy
Wij plaatsen op elke tafel een pot met een ander soort snoep. De gasten krijgen bij het binnenkomen ook een klein zakje met snoep. Dit leidt hen naar hun tafel :-) Groetjes
Wij zijn er ook nog niet uit het zullen misschien film-titels worden (dan passen we de film aan, aan de mensen die rond die tafel zitten...) Ofwel zullen we dansstijlen nemen, omdat we toch al een paar jaar dansles volgen, leek ons dat ook wel leuk! Groetjes
Hoi wij werken met de prentjes van liefde is... De gasten krijgen een hartje met daarop het prentje die bij de tafel past. Op de tafel zelf plaatsen we het prentje in het groot. Veel succes groetjes
Ellen wij hadden verschillende manga-prentjes (een interesse van mijn (intussen) man) gekozen. Dit is begonnen met onze uitnodiging, en hebben we zo doorgetrokken. Bij aankomst kreeg elke gast een magneet-button om op de kleding te bevestigen (magneet, zodat er zeker geen gaatjes in de kledij komen bij het 'opspelden'!!) op deze button had dan elke tafel een ander prentje. De prentjes had ik ook met een lintje rond de servetten gebonden, op deze manier vond dan iedereen zijn tafel terug. Deze magneet(button) was ineens ons bedankje. We hebben hier veel leuke commentaar op gekregen, en intussen zien we bij verschillende mensen de magneetjes op de koelkast hangen! Eens zoeken binnen jullie interesses, iets van jullie uitnodiging doortrekken, ...? Nog veel succes!
Ons thema is New York, omdat we alletwee verslaafd zijn aan die stad. Onze tafels hebben dus namen van plaatsen in die stad.
Wij gebruiken spreekwoorden en zegswijzen.De ene helft staat op hun kaartje en de andere helft staat op de tafel.