Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling - thema

25-4-2010 18:42:54
dag bruidjes en bruidegommetjes,

kunnen jullie ons soms helpen met originele tafelindelingen (niet muziek of land).

Groetjes, Ellen

Ellen
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 808

Ineke
15-5-2010
 Meld misbruik25-4-2010 19:58:41

Hey!
Wij zijn er zelf ook nog niet uit welk thema we gaan nemen... bij ons begint het wel een beetje te dringen want binnen 3 weken gaan we trouwen!
Dus alle ideeën zijn welkom...
Groetjes!

sofie
12-7-2008
 Meld misbruik25-4-2010 20:17:33

je kan werken volgens kleur, seizoen,bloemen, ik weet niet wat jullie interesses zijn maar anders moet je daar eens over nadenken

groetjes
sofie

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik25-4-2010 20:28:32

Je zoekt best iets dat iets vertelt over jullie als koppel. Zo gaan wij bijvoorbeeld foto's maken van onszelf in verschillende stations die op de lijn liggen van Limburg naar Oost-Vlaanderen (omdat we dit in het begin elk weekend moesten doen om elkaar te zien...). Elke tafel krijgt dus zo'n halte als naam.
Groetjes
Wendy

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik26-4-2010 6:41:12

Wij plaatsen op elke tafel een pot met een ander soort snoep. De gasten krijgen bij het binnenkomen ook een klein zakje met snoep. Dit leidt hen naar hun tafel :-)
Groetjes

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik26-4-2010 9:10:48

Wij zijn er ook nog niet uit
het zullen misschien film-titels worden (dan passen we de film aan, aan de mensen die rond die tafel zitten...)
Ofwel zullen we dansstijlen nemen, omdat we toch al een paar jaar dansles volgen, leek ons dat ook wel leuk!

Groetjes

Ruth
22-5-2010
 Meld misbruik26-4-2010 12:27:13

Hoi

wij werken met de prentjes van liefde is...
De gasten krijgen een hartje met daarop het prentje die bij de tafel past. Op de tafel zelf plaatsen we het prentje in het groot.

Veel succes

groetjes

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik26-4-2010 13:08:52

Ellen

wij hadden verschillende manga-prentjes (een interesse van mijn (intussen) man) gekozen. Dit is begonnen met onze uitnodiging, en hebben we zo doorgetrokken.
Bij aankomst kreeg elke gast een magneet-button om op de kleding te bevestigen (magneet, zodat er zeker geen gaatjes in de kledij komen bij het 'opspelden'!!) op deze button had dan elke tafel een ander prentje. De prentjes had ik ook met een lintje rond de servetten gebonden, op deze manier vond dan iedereen zijn tafel terug.
Deze magneet(button) was ineens ons bedankje. We hebben hier veel leuke commentaar op gekregen, en intussen zien we bij verschillende mensen de magneetjes op de koelkast hangen!

Eens zoeken binnen jullie interesses, iets van jullie uitnodiging doortrekken, ...?
Nog veel succes!

Odile
7-5-2011
 Meld misbruik26-4-2010 19:03:25

Ons thema is New York, omdat we alletwee verslaafd zijn aan die stad. Onze tafels hebben dus namen van plaatsen in die stad.

Adelheid
7-8-2010
 Meld misbruik30-4-2010 17:13:17

Wij gebruiken spreekwoorden en zegswijzen.
De ene helft staat op hun kaartje en de andere helft staat op de tafel.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...