Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbaar kostuum regio Aalst (grote maat)

25-4-2010 18:45:46
Hallo,

Wij trouwen op 15/10/10 en ik (bruidegom) zou graag al eens gaan rondkijken voor kostuums samen met de getuige... Echter weet ik niet welke winkels er interessant zouden zijn om te bezoeken regio Aalst.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik een grotere maat zal nodig hebben als de standaard kostums (ik ken de juiste maten niet in cijfers, maar koop vaak XXL). Ik weet dat het niet al te veel is maar zou zeker niet meer als 500euro willen uitgeven aan het kostuum inclusief hemd en accesoires en liefst een gillet (Eventueel zonder schoenen en das). In welk soort winkels moet ik dan gaan kijken? Liefst zou ik een kostuum op maat willen maar ik weet niet of dat binnen de prijsklasse valt...

Zijn er ook "gewone" winkels die mooie kostuums aanbieden met een grote maat aan een leuke prijs? Of eventueel gewone winkels die op maat kunnen laten maken (E5 dacht ik)? Weet iemand daar de prijsklasse ongeveer van?

Wanneer is het trouwens verstandig om een kostuum te gaan kopen? Ik zelf zou graag al gaan kijken maar mijn aanstaande vindt dit veel te vroeg...

Groeten,

Wim

elien
15-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1981

Dorine

Meld misbruik25-4-2010 18:58:11

Kijk eens bij Villa Verdi in St.Denijs-Westrem. Kostuum op maat gemaakt, vrij van keuze van stof en model, € 395 tweedelig, prijs voor driedelig ben ik je schuldig geen idee van. www.italiaansemaatpakken.be

p.s. kostuums zijn echt mooi afgewerkt

groetjes

elien
15-10-2010
 Meld misbruik25-4-2010 19:01:00

Is dat vanaf 395€ of is dat een standaardprijs voor elke maat en stof?

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik25-4-2010 22:03:02

Mijn vriend is bij De Waele geweest in sint-Niklaas.

Hij heeft nu wel 750 Euro moeten betalen, maar dit is inbegrepen:

- hemd
- onderjas
- das
- kostum zelf

Heel vriendelijk bediening naar het schijnt. (ik mag kostum nog niet zien)

Ze hebben daar alle prijzen, maten, kleuren, ...

Je kan via google eens De Waele opzoeken.

Groetjes

Dorine

Meld misbruik26-4-2010 8:46:50

Standaardprijs voor elke maat en stof!! en het kiezen gaat heel leuk te werk, iedere stof hangt gemaakt in een vest, zodat je ook direkt het resulaat eens ziet en het model kunt kiezen, voor de broeken zijn er verschillende modellen, van modern (jeansmodel) naar klassiek, hoge taille, lage taille.....we wisten zelf niet dat er zoveel verschil kan zijn, het verschil is soms zo minim dat diegene die past alleen het verschil kan voelen (moeilijk uit te leggen)
Alvast veel plezier met je zoektocht en mocht je Villa Verdi overwegen, zeer vriendelijke mensen!!!!

groetjes

sophie
14-8-2010
 Meld misbruik27-4-2010 13:07:45

bij st-elooi te aalst maken ze kostuums op maat (volgens m'n ma).
even googelen en je hebt zo het adres en hun website.
succes!
sophie

Giovanni

Meld misbruik1-5-2010 18:44:24

Valt te zien wat je wenst te hebben van kostuum uiteraard. Ben je op zoek naar een kostuum dat je nadien nog kan aandoen? Mocht dit het geval zijn dan zou ik eens contact opnemen met Business Suits Carbonella. Zij komen zelf aan huis met een assortiment! Heel handig dat m'n zich niet hoeft te verplaatsen. Hier alvast hun adres:
contact@carbonella.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info