Terug naar overzicht
Kijk eens bij Villa Verdi in St.Denijs-Westrem. Kostuum op maat gemaakt, vrij van keuze van stof en model, € 395 tweedelig, prijs voor driedelig ben ik je schuldig geen idee van. www.italiaansemaatpakken.be p.s. kostuums zijn echt mooi afgewerkt groetjes
Is dat vanaf 395€ of is dat een standaardprijs voor elke maat en stof?
Mijn vriend is bij De Waele geweest in sint-Niklaas. Hij heeft nu wel 750 Euro moeten betalen, maar dit is inbegrepen: - hemd - onderjas - das - kostum zelf Heel vriendelijk bediening naar het schijnt. (ik mag kostum nog niet zien) Ze hebben daar alle prijzen, maten, kleuren, ... Je kan via google eens De Waele opzoeken. Groetjes
Standaardprijs voor elke maat en stof!! en het kiezen gaat heel leuk te werk, iedere stof hangt gemaakt in een vest, zodat je ook direkt het resulaat eens ziet en het model kunt kiezen, voor de broeken zijn er verschillende modellen, van modern (jeansmodel) naar klassiek, hoge taille, lage taille.....we wisten zelf niet dat er zoveel verschil kan zijn, het verschil is soms zo minim dat diegene die past alleen het verschil kan voelen (moeilijk uit te leggen) Alvast veel plezier met je zoektocht en mocht je Villa Verdi overwegen, zeer vriendelijke mensen!!!! groetjes
bij st-elooi te aalst maken ze kostuums op maat (volgens m'n ma).even googelen en je hebt zo het adres en hun website. succes!sophie
Valt te zien wat je wenst te hebben van kostuum uiteraard. Ben je op zoek naar een kostuum dat je nadien nog kan aandoen? Mocht dit het geval zijn dan zou ik eens contact opnemen met Business Suits Carbonella. Zij komen zelf aan huis met een assortiment! Heel handig dat m'n zich niet hoeft te verplaatsen. Hier alvast hun adres: contact@carbonella.be