Terug naar overzicht
ik heb de mijne hier in een klein winkeltje gehaald. 't Letterhuis in Kasterlee
als je een "me to you" fan bent. Heb je speciale gastenboeken van me to you in de expo of bozzy. Groetjes sharon
bruidsparadijs merksem heb ik de onze gevonden
Ik heb zo'n neutraal wit gekocht bij AVA en dat zelf aangepast: in hout de eerste letters van onze naam goud geschilderd en erop geplakt, wit lint eraf gehaald en bordeaux lint aan gedaan (de kleuren van onze trouw). Je kan zelf creatief zijn.
Hey Ellen, wij proberen iets anders. We voorzien kaartjes (7x7 cm) met een perforatiegaatje bovenaan en een satijnlintje erdoor die op de tafels zullen liggen. De gasten schrijven er hun wensen in en hangen ze daarna op in een wensboom. Nadien worden die dan in het scrapbook-trouwalbum gekleefd. Voor degenen die niet zo goed zijn in schrijven van wensen, zal er een camera staan in een aparte kleine ruimte en de gasten kunnen hun wensen inspreken. Want in een traditioneel gastenboek zitten veel mensen maar gewoon te copiëren op hun voorgangers... Bij ons zullen ze toch wat creatiever moeten zijn
Bij Fun.
Van die handgeschepte fotoalbums kunnen ook dienst doen als gastenboek.Bij de fotograaf dus!
Hallo Er zijn verschillende websites waar je er eentje kan bestellen of met tips om zelf te maken Grtjs
het mijne komt ook van de FUN! xxxxxx