TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alexandra
1-5-2010
|
26-4-2010 9:44:28
Mijn eerlijke mening is dat dit tegenwoordig al zoveel gedaan wordt, dat het wat afgezaagd geworden is... Ik vond het initieel wel een leuk idee, maar ondertussen dus niet meer echt.
Maar een openingsdans is een openingsdans en niemand zegt dat die origineel hoeft te zijn, je kan niet blijven dingen uitvinden hé! Dus als het dat is wat jullie leuk vinden: doen!
|
|
Katrien
10-9-2010
|
26-4-2010 9:47:15
Dat denk ik ook. Je moet doen wat jullie zelf leuk vinden he.
Onze voorkeur gaat uit naar een klassieke slow, maar als jullie hiervoor willen kiezen dan doe je dat toch gewoon? Nadien heb je er anders misschien spijt van...
|
|
Gwen
14-5-2010
|
26-4-2010 9:54:12
Hallo,
Wij wilden dit eerst ook doen maar hebben nu lessen gevolgd voor het liedje van Dirty Dancing - I had the time of my life
Maar als jullie dat willen doen waarom niet eh het is tenslotte jullie dag.
Gwen
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
26-4-2010 10:49:09
Ook ik vind het VERSCHRIKKELIJK afgezaagd. (Ik mag het zeggen als je eerlijke mening vraagt hé ;) ) Als het toch iets origineels moet zijn, kan je op dansschool nog mooie stijldans in elkaar laten boksen, vind ik toch iets "spectaculairder" en niet afgezaagd. Kies uiteraard wel iets wat echt bij jullie past! Succes bij doorhakken knoop!
|
|
Riet
4-9-2010
|
26-4-2010 11:29:46
Hallo!
Wij zouden dit in eerste instantie ook doen...
Beginnen met een slow en dan een remix van allerlei bekende nummers... MAAR ik heb mij nu zitten bedenken dat dit waarschijnlijk een onmogelijk opdracht wordt met de omvang van mijn kleed :-)
Ik weet dat de sleep naar boven kan, maar dan nog zal het waarschijnlijk moeilijk of niet zichtbaar zijn wat ik allemaal aan het doen ben :-) en ik heb dan nog schrik dat ik gewoon in mijn kleed zal blijven hangen en vallen...
Afhankelijk van de stijl en de mogelijkheid met uw kleed, zou ik het zeker doen als je daar zin in hebt! Tis jullie dag hé en jullie moeten je er goed bij voelen!
Veel succes! Groetjes
|
|
Riet
4-9-2010
|
26-4-2010 11:29:48
Hallo!
Wij zouden dit in eerste instantie ook doen...
Beginnen met een slow en dan een remix van allerlei bekende nummers... MAAR ik heb mij nu zitten bedenken dat dit waarschijnlijk een onmogelijk opdracht wordt met de omvang van mijn kleed :-)
Ik weet dat de sleep naar boven kan, maar dan nog zal het waarschijnlijk moeilijk of niet zichtbaar zijn wat ik allemaal aan het doen ben :-) en ik heb dan nog schrik dat ik gewoon in mijn kleed zal blijven hangen en vallen...
Afhankelijk van de stijl en de mogelijkheid met uw kleed, zou ik het zeker doen als je daar zin in hebt! Tis jullie dag hé en jullie moeten je er goed bij voelen!
Veel succes! Groetjes
|
|
R.
|
26-4-2010 12:27:13
Als nu iets "in" is of "uit", neem gewoon de dans waar je goed bij voelt.
grtz www.discovideo.be
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
26-4-2010 14:44:15
Ik ga het allicht wel doen,.. maar niet met men vriend maar tijdens de vader-dochter dans, het vermenigvuldigen is echter helemaal niks voor mij, en na de vader-dochter dans weet iedereen dat het dansen mag beginnen. Ik vindt het heel leuk, en ben er praktisch van overtuigd dat niemand van mijn familie of vrienden het al gezien of gedaan hebben. Ze zullen het dus niet verwachten van ons en daarom ook aangenaam verrast zijn. Maar daar doet iedereen mee wat ze zelf willen hé, idd gewoon doen wat je zelf leuk vindt. xxx
|
|
LeBart
|
26-4-2010 19:04:12
Ik heb er ondertussen al een paar in elkaar gestoken, sommige vond ik leuk, andere iets minder ...
Als zoiets wil doen, denk er dan zelf even over na en zoek een aantal nummers die jullie leuk vinden en maak daar een compilatie van. De meeste youtube dingen heeft iedereen ondertussen al gezien, daar een kopij van maken is idd een beetje afgezaagd, er je eigen draai aan geven daarentegen vind ik zeker kunnen. cheers, dj LeBart
|
|
Véronique
31-7-2009
|
26-4-2010 19:25:27
Als ik nu mijn openingsdans hoor, dan geeft dat toch wel een speciaal gevoel, dat éne nummer... Dat zou ik niet hebben bij een compilatie, want die hoor je nooit ergens meer onverwacht... Onlangs hoorde ik 'ons nummer' in de wachtkamer van de tandarts. Zat ik daar met een grote glimlach op mijn gezicht! Hihi!
|
|
Kelly
4-6-2011
|
27-4-2010 10:15:21
Ik wil ook heel graag Time of my life doen van Dirty Dancing, maar mijn vriend heeft 2 linkse voeten, dus niet echt te doen. Had ook een dansschool gecontacteerd en blijkbaar is die dans een snelle salsa, héél moeilijk met mijn trouwkleed dus.
Ofwel gaan we 2u "les" volgen om een disco-swing ineens te steken (hebben die lessen al gehad, dus gaat vooral om een choreografie in elkaar te steken)
Ofwel starten we met Time of my life (trage stuk), schakelen we over naar waarschijnlijk The First, the last, my everything en dan een jaren 90 liedje (is onze uitgaanperiode), en dan dachten we aan Rythm is a dancer. We weten alleen nog niet hoe we moeten eindigen... Want ik vind het ook wel raar om met zo'n liedje te eindigen om dan met een slow de papa-dans te gaan doen.....
|
|
sophie
14-8-2010
|
27-4-2010 13:00:41
ik vind een 'normale' openingsdans veel origineler dan zo'n compilatie van verschillende liedjes. het hoeft daarom geen tegelplakker te zijn, maar met een paar danslessen, kan je er iets persoonlijks van maken. sorry, maar een compilatie vind ik voor mensen die niet kunnen/willen dansen.
doe wat jij het leukste vindt en welk je nog lang zal herinneren.
|
|
Sofie
28-5-2010
|
27-4-2010 16:09:42
Hey,
Wij gaan onze openingsdans op een popliedje doen, met zo een soort tease dans erbij. Hebben daarvoor danslessen gekregen voor de choreografie.
Wilde echt niet het klassieke soort openingsdans.
Groeten,
|
|
teacher
|
28-4-2010 2:57:26
Ik kan dansles bij u komen geven waar u ook woont, info teachergent@gmail.com
|
|
teacher
|
28-4-2010 2:57:27
|
|
teacher
|
28-4-2010 2:57:29
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|