Terug naar overzicht
Ik heb die van mij gekocht bij Gabrielli in Roeselare. Is speciliteit trouwschoenen meeeegaa veel keuze. Wel nie supper vriendelijk :)
Veel merken verkopen ze ook in de bruidswinkels!
je kan een emailtje sturen naar elsa coloured shoes (nina fiarucci en rainbow shoes zijn daar onderdeel van) en dan sturen ze een lijst op met de verkooppunten in belgië ik heb die een tijdje geleden ook gekregen, maar vind die niet meer terug
Ben ook geweest in Roeselare. Veel keuze maar inderdaad niet echt vriendelijk. En dat mag wel voor een bruid
Moeten dat schoenen zijn die uit een bruidswinkel komen?? Ze verkopen tegenwoordig zoveel soorten schoenen in alle kleuren en geuren ... Volgens mij worden deze schoenen direct 50 procent duurder als je ze in zo'n winkel koopt !! Mijn trouwschoenen komen dus uit een gewone schoenenwinkel, hebben exact dezelfdet tint als mijn jurk - zijn practisch - mooi en goedkoop !! € 39,00 + ik kan ze nog afdragen naderhand - gewoon mooie champagnekleurige pumps !!
Je moet toch wel een beetje geluk hebben om zo'n schoenen te vinden in de gewone schoenwinkels. Ik vond daar mijn zin niet en ik had dan ook nog schrik dat ze van kleur gingen vloeken met mijn kleed. Want je hebt wit en wit natuurlijk. Mijn schoentjes passen perfect onder men kleed en ik vind ze echt prachtig. EN ik kan ze nog doordragen!
Hallo , ik heb ook mooie schoenen op het net gevonden van Elsa , en in mijn bruidswinkeltje waar ik mijn kleed heb besteld verkopen ze die collectie blijkbaar . Dus ik hoop daar donderdag de mijne te vinden . Het is bij bruidscouture Elena in Deinze . Groetjes .
De mijne komen van bij Van Moerhaut in Dendermonde. (Luca Renzi) Ook bij éram verkopen ze er.
Bij Le Chapeau in Antwerpen hebben ze die ook. Ze hebben er een aantal in voorraad, maar kunnen ook alle andere modellen voor je bestellen. Zo heb ik het gedaan, en na 3 weken had ik mijn schoenen!
Schoenen Van Loock in Zandhoven!!! Heel veel keuze. Tip: neem een stukje stof van je trouwkleed mee!