Terug naar overzicht
Ik heb dat al zien staan op bruidssites, maar nog nooit op een uitnodiging. Bij vrienden van ons deelde de dj kaartjes uit waarop je jouw verzoeknummers mocht schrijven en dan aan hem kon overhandigen. Vaak worden verzoeknummers ook gewoon mondeling gevraagd aan de dj. Ik zou het niet op de uitnodiging vermelden, want wat met mensen die niet naar het avondfeest komen (bv. enkel naar receptie)? Tenzij je het op zo'n klein kaartje laat noteren en erbij laat steken. Maar... er zijn toch wel wat mensen die niet eens reageren of ze wel of niet komen en die je moet nabellen, laat staan dat ze dan hun verzoeknummers gaan doorgeven... Leuk idee, maar in realiteit...
Hoi, ik denk dat ik het ook eerder op het feest zelf zou doen dan op de uitnodiging. Gewoon op elke tafel een aantal kaartjes en een balpen leggen, zodat zij die dat willen hun verzoeknummertjes aan de DJ kunnen overhandigen? Zoiets is waarschijnlijk praktisch het meest haalbaar.
Bij ons doet de DJ dit ook, inderdaad via briefjes op tafel
wij hebben het in onze uitnodiging gezet! we hebben zelf nogal een klassieke uitnodiging, dus in van dat dik papier, weinig tralala, en we wilden dus graag dat zinnetje niet te opvallend maken. helemaal onderaan hebben we dus geplaatst: "stuur ons je favoriete feestplaat door via mail of sms" (en dan telefoonnummer en mailadres) We hebben wel op aanraden vn onze DJ geopteerd voor 1 liedje dat ze mogen doorsturen en geen 3, want het wordt op den duur moeilijk iedereen gunstig te stemmen...dus beetje voorizchtig zijn toch wij hebben ondertusen nog 24 dagen te gaan tot de grote dag en toch al wel een heel pak verzoeknummers doorgekrgen, ook van de oudere garde! Die hebbben een beetje schrik om de 'oudere liedjes' te missen en dus zo maak je iedereen van je gasten blij! Doen dus! Succes!