Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verzoeknummers

26-4-2010 17:15:07
Hallo iedereen,

wij willen graag onze gasten de kans geven een top 3 van verzoeknummers door te mailen. Dat maakt het ook wat makkelijker voor onze dj. Alleen, hoe zetten we dat op een leuke manier in onze uitnodiging? Ideetjes zijn altijd welkom!

Kirsten

Kirsten

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1129

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-4-2010 19:06:05

Ik heb dat al zien staan op bruidssites, maar nog nooit op een uitnodiging.
Bij vrienden van ons deelde de dj kaartjes uit waarop je jouw verzoeknummers mocht schrijven en dan aan hem kon overhandigen. Vaak worden verzoeknummers ook gewoon mondeling gevraagd aan de dj.
Ik zou het niet op de uitnodiging vermelden, want wat met mensen die niet naar het avondfeest komen (bv. enkel naar receptie)? Tenzij je het op zo'n klein kaartje laat noteren en erbij laat steken.
Maar... er zijn toch wel wat mensen die niet eens reageren of ze wel of niet komen en die je moet nabellen, laat staan dat ze dan hun verzoeknummers gaan doorgeven...
Leuk idee, maar in realiteit...

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik26-4-2010 19:24:26

Hoi,

ik denk dat ik het ook eerder op het feest zelf zou doen dan op de uitnodiging. Gewoon op elke tafel een aantal kaartjes en een balpen leggen, zodat zij die dat willen hun verzoeknummertjes aan de DJ kunnen overhandigen? Zoiets is waarschijnlijk praktisch het meest haalbaar.

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik27-4-2010 7:09:39

Bij ons doet de DJ dit ook, inderdaad via briefjes op tafel

monica
22-5-2010
 Meld misbruik27-4-2010 12:56:48

wij hebben het in onze uitnodiging gezet! we hebben zelf nogal een klassieke uitnodiging, dus in van dat dik papier, weinig tralala, en we wilden dus graag dat zinnetje niet te opvallend maken.
helemaal onderaan hebben we dus geplaatst: "stuur ons je favoriete feestplaat door via mail of sms" (en dan telefoonnummer en mailadres)
We hebben wel op aanraden vn onze DJ geopteerd voor 1 liedje dat ze mogen doorsturen en geen 3, want het wordt op den duur moeilijk iedereen gunstig te stemmen...dus beetje voorizchtig zijn toch
wij hebben ondertusen nog 24 dagen te gaan tot de grote dag en toch al wel een heel pak verzoeknummers doorgekrgen, ook van de oudere garde! Die hebbben een beetje schrik om de 'oudere liedjes' te missen en dus zo maak je iedereen van je gasten blij!
Doen dus! Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info