Terug naar overzicht
Hey Chantal, Ik heb vandaag ook toevallig mijn bruidslingerie gevonden. Ik heb het gevonden in Inno.Waar heb jij het jouwe gekocht?Ik ben ook blij want ik dacht dat dit een héél moeilijke zoektocht ging worden. Nu nog hopen dat alles mooi zal vallen bij mijn eerste eind mei. groetjes
Wat voor iets hebben jullie gekocht? Ik ben op zoek naar een corset, bustier zonder bandjes. Liefst niet te duur? Hebben ze daar zoiets?
Ik weet dat er hebben bij triumph, ik dacht rond de 120€. In de bruidswinkel verkopen ze er ook van poirier, daar zijn grote prijsverschillen tussen de verschillende modellen. Anders eens rondbellen? Ikzelf heb een bh van Marie-Jo, model fiona. Ook niet goedkoop, want voor het setje was ik 180€ kwijt, maar dat is het enige dat ik achteraf nog kan dragen. Een corset raadden ze me af omdat mijn kleedje ook aansluitend is en dan zouden 2 lagen over elkaar veel te warm zijn! Groetjes,Evie
mij setje is van Lou Paris en komt uit Inno, heb voor broekje en bh 110€ betaald. Ik heb ook bewust geen corsetje gekozen omdat mijn kleed al voorzien is van baleinen. Mijn BH is een bustier model en ik kan er eventueel achteraf nog bijpassende bandjes(geen plastiek) aandoen nadien om hem te dragen. groetjes