Nu Online
Momenteel zijn er 689 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag bruidslingerie gaan kopen!

26-4-2010 18:58:16
Beste bruidjes,

Vandaag ben ik mijn bruidslingerie gaan kiezen, ben echt wel super tevreden :-) tis echt heel mooi!
Nu is het bijna helemaal compleet é...volgende week 1ste pasbeurt van m'n kleedje, ben echt de dagen aant aftellen!
Eindelijk zie ik m'n kleedje terug achter zolang :-)

Chantal x

Chantal
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 523

Natasha
23-7-2010
 Meld misbruik26-4-2010 21:23:32

Hey Chantal,

Ik heb vandaag ook toevallig mijn bruidslingerie gevonden. Ik heb het gevonden in Inno.

Waar heb jij het jouwe gekocht?
Ik ben ook blij want ik dacht dat dit een héél moeilijke zoektocht ging worden. Nu nog hopen dat alles mooi zal vallen bij mijn eerste eind mei.

groetjes

Luc
19-6-2010
 Meld misbruik26-4-2010 21:53:21

Wat voor iets hebben jullie gekocht? Ik ben op zoek naar een corset, bustier zonder bandjes. Liefst niet te duur? Hebben ze daar zoiets?

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 8:37:28

Ik weet dat er hebben bij triumph, ik dacht rond de 120€. In de bruidswinkel verkopen ze er ook van poirier, daar zijn grote prijsverschillen tussen de verschillende modellen. Anders eens rondbellen?
Ikzelf heb een bh van Marie-Jo, model fiona. Ook niet goedkoop, want voor het setje was ik 180€ kwijt, maar dat is het enige dat ik achteraf nog kan dragen.
Een corset raadden ze me af omdat mijn kleedje ook aansluitend is en dan zouden 2 lagen over elkaar veel te warm zijn!

Groetjes,
Evie

Natasha
23-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 11:59:17

mij setje is van Lou Paris en komt uit Inno, heb voor broekje en bh 110€ betaald. Ik heb ook bewust geen corsetje gekozen omdat mijn kleed al voorzien is van baleinen. Mijn BH is een bustier model en ik kan er eventueel achteraf nog bijpassende bandjes(geen plastiek) aandoen nadien om hem te dragen.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...