Terug naar overzicht
Hoi Natacha misschien eens kijken op bedankjes.nl, daar gaan wij waarschijnlijk ook iets kopen - al zijn we er nog niet uit wat...
Zeker doen, Bedankjes.nl!!! Wij zijn alvast zeeeeeer tevreden over hun service (en prijsjes)
Wij hebben gewoon merci chocolaatjes in zakjes gedaan.
hey, wij hebben de klavertjes 4 in potjes van bedankjes.nl groetjes
Wij hebben in de Colruyt kleine champagneflesjes gekocht. Denk ongeveer 6 euro voor 3 stuks. De etiketten doen we ervan af en ik heb zelf een etiket gemaakt om erop te plakken. Groetjes
Cyril chocolat vinden wij heel leuk als bedankjes , je laat je eigen tekst , logo of foto drukken op de wikkels van repen of mignonettes chocolade , je kiest zelf welke chocolade ze gebruiken. Wij zijn naar zijn atelier gaan kijken waar hij toent hoe pralines en chocoladerepen gemaakt worden , was heel leerrijk en vooral heel lekker. www.cyrilchocolat.be
Ik heb een zakje gevuld met 2 senseopads, daarbij een melkje en een suikertje en daaraan dan een kaartje met " Kom eens langs op de koffie" . Vele van onze gasten vonden dit origineel en sommigen hebben er dan ook al gebruik van gemaakt om op de koffie te komen. veel plezier
Hey, Wij hebben van die kleine buisjes gekocht met een krukkendop erop. Daarin doen we voor de dames badparels en voor de mannen en kinderen snoepgoed zoals m&m's en andere. Die buisjes hebben we speciaal laten drukken met' Bedankt, namen en onze trouwdatum' We vinden het zeer origineel! Dit zetten we dan per stoel en per persoon op de tafel met de namen van de genodigden. Op die manier hebben we ook 2 problemen in een klap opgelost! Veel succes!
wat ik wel een leuk idee vind, is een tafeltje aan de uitgang zetten met verschillende soorten koekjes. de gast mag dan op het einde zelf een zakje samenstellen :)