Terug naar overzicht
Hierover is reeds een topic geopend (vorige week). Sindsdien is de toon in de berichtjes van Mila toch wel wat gewijzigd. Persoonlijk vind ik het dus onnodig dit opnieuw op te rakelen.
zie: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=246902&subject=Aan-Mila-De-Pessimist groetjes, Carolina
Wow weer een topic over mij! Wat een eer!
Ik ga me hier niet populair maken (maar dat is ook mijn bedoeling niet, ik ben al getrouwd dus I don't care), maar nu kon ik het niet meer laten. Het forum is er toch ook om meningen te vragen van anderen? Dus waarom zijn jullie zo geergerd als er iemand eens aan andere mening heeft?? Ik ben het meestal eens met Mila! Ik ben alleen zo'n beschaamd mens die haar mening niet recht voor de raap durft geven als die ingaat tegen de stroom... Groetjes, véro
pfffffffff Mila, het is geen eer hoor, integendeel ik zou mijn kop hier niet meer durven tonen laat staan mijn oordeel
Veronique, je hebt echt gelijk en Mila meestal ook. Eerlijk gezegd, ze stoorde me niet eens, tot er ineens topics over verschenen, toen ben ik er eens op gaan letten. Ze is wel recht voor de raap, maar zulke mensen hebben evenveel recht van spreken als de meelopers en ja-knikkers. Ik roei ook wel eens graag tegen de stroom in
Blijkbaar ben ik dus niet de enige. Ik ben inderdaad rechtuit en ik laat het niet om mijn mening te zeggen. Als er mensen niet tegenkunnen, zitten ze beter niet op een forum. Of je nu voor je eigen pc zit of voor mijn neus staat, ik ga je toch mijn mening geven. En katty, ik toon mijn kop maar al te graag. Ik doe niets verkeerd. Ik vertel misschien wel iets wat de mensen niet altijd graag horen. Maar dat is het leven. Ik verbloem niet en ik draai niet rond de pot. Mijn vrienden, en ja ik heb er genoeg, weten maar al te goed wat ze aan mij hebben. Ik ben niet achterbaks! Btw merci Annika (mooie trouw gewenst!) en Veronique (hopelijk had je een prachtige trouw!)
Btw Hilke, nog een kleine toevoeging: Ik vind het eerlijk gezegd redelijk zielig dat je een topic opent over iemand die je van geen haar of pluim kent. Maar ja, dat zal aan mij liggen zeker
Er bestaat ook nog iets als positieve commentaar, he mila, no hard feelings, ik ben ook niet zo gek om in een roze tutu ofzo mijn vrijgezellenavond te gaan vieren, maar ik weet uit ervaring dat zo'n opmerkingen kwetsen bij anderen.
hmmm dat was dus IK met die roze tutu, en ik heb me schitterend geamuseerd !!!
Verbloemen is tijdsverspilling en daar doe ik niet aan mee
Reageren op topics die je niet interesseren (zoals dat van die vrijgezellenavond): DAT noem ik tijdverspilling. Dus doet dit niet: geen tijdverspilling voor jou en geen ergernissen onder de andere bruiden op dit forum. Resultaat: iedereen happy en even goede collega-bruidjes!
@ Mila, jij moet je nu wel echt goed voelen hé?!? Wat een ego?!? In de vorige berichten heb ik het nog voor je opgenomen maar sorry, nu laat je pas je eigen ik zien. En dat is NIET positief hoor!!!!! Verbloemen? Bewust mensen kwetsen ja. En daar dan nog plezier uit halen?!? Carolina
Ego? Aub ik lach me dood
Ik ben ermee akkoord dat er mensen zijn die ja knikken en dat er mensen zijn die rechtuit hun mening zeggen. Maar er is een verschil tussen gewoon rechtuit je mening zeggen of onbeschoft zijn. Beste Mila, hoe zou jij je voelen als er mensen constant onbeschofte commentaar geven op jou topics? Je zou het toch ook niet leuk vinden hè, of ben je zo'n emotieloos iemand? Er is nu eenmaal geen enkel huwelijk hetzelfde en respecteer dan ook de mening van mensen die hun huwelijk en de daarbijhorende voorbereidingen anders zien dan die van jou!!! Ik verheug me alvast op u onbeschoft antwoord.
Goh ik was deze prachtige topic helemaal uit het oog verloren. Wel om toch nog even wat oude koeien uit de sloot te halen... Ik moet zeggen dat ik mij echt geen bal van aantrek wat andere denken over mij of hun commentaren. Het leven is veel te kort om mij daar druk in te maken. Ik amuseer mij rot in mijn leven. Maw ik kom niets te kort. Onbeschoft? Hahaha grappig! Terwijl jij wel diegene bent die iemand zit zwart te maken. Kijk eens in de spiegel meiske. 2010 is nog lang eh. Naar het schijnt gaat de wereld dan vergaan PS: zal het nog snel even mailen dat je toch men zogezegde 'onbeschofte' reactie toch nog kan lezen :D