Terug naar overzicht
Dit is véél!!! Wij hebben voor 150 boekjes 65 euro betaald. Met een dikker, beige gekleurd kaftje errond.
Wij hebben voor 44 boekjes 80 euro betaald bij nathin G. Ik ben hier zeer tevreden over het was zijn geld waart ! Zij hebben alles ontworpen op basis van mijn uitnodiging, ik ben er niet voor moeten rijden , alles is via mail en post gebeurt. Ik ben ze enkel gaan afhalen in het provinciehuis in Hasselt toen ze klaar waren. Een echte aanrader! XXXX Liesbeth
Is inderdaad veel, wij betalen bij onze drukker 145 euro voor 120 exemplaren.
Kan je ze niet laten kopieren in een plaatselijke tijdschriftenwinkel? De meeste hebben toch een kopierapparaat staan dacht ik. Allé, hier bij ons toch. Groetjes
Goh, hangt er volgens mij ook vanaf wat voor papier je gebruikt en of je in kleur drukt of niet. Wij zouden ook aan de prijs van bijna 2 euro per boekje zitten voor kleurendruk, gesneden, geniet en buitenste papier dikker. Maar zwart wit zou toch goedkoper moeten zijn. Nu ik ga sowieso ook nog eens bij een andere drukker ook horen. Soms kunnen de prijzen echt wel ver uit elkaar liggen en dat heeft niet altijd met kwaliteit te maken. Ik zou enkele verschillende prijzen halen. Je kan ook online bestellen aan printnet.be, zij sturen je drukwerk dan op of je kan het komen halen. Ik heb hier al enkele keren bij besteld en was super tevreden! Je ziet online trouwens meteen de prijs die ze vragen. Succes!
Ik heb vandaag nog eens rondgemaild en inderdaad; vandaag een drukker gevonden die 200 exemplaren zal drukken voor 150 euro, btw incl.! Het copycenter was inderdaad ons eerste idee; maar die mensen zitten dus nog steeds vast in Thailand en wellicht zal dinsdag pas hun eerste openingsdag zijn, een beetje nipt dus om tegen zaterdag de boekjes te hebben. Of tegen vrijdag tenminste... Er is ook nog een ander in de buurt, maar die hebben hun reputatie een beetje tegen. Pas op, ik ben ervan overtuigd dat de duurste drukker zeker en vast pico bello werk levert, maar als het over een verschil gaat van 250 euro meer of minder, dan is de rekening vlug gemaakt. Dankuwel voor de reacties!
Dag Delphine, Van welke regio ben je eigenlijk? En welke drukker heb je nu gevonden? Wij zijn nl ook nog op zoek ;) Groetjes, Sara
Dag Sara, Ik ben van Deinze, vrij ver van jou regio dus, Hasselt was het zeker? Blijkbaar hoeven ze kant en klare boekjes niet zo ver op voorhand hebben. Bij ons is het dus volgende zaterdag en als ik maandag met mijn boekje in pdf-formaat binnenga, dan is dat ruim op tijd zeggen ze me. Dus je hebt nog wel even denk ik tegen de 14de mei. Hopelijk is het bij jou alweer beter weer, de weersvoorspelling voor volgende week zien er niet zo schitterend uit... Groetjes!
Ja, dat dachten we al. In principe hebben ze daar ook niet veel werk meer aan hè, enkel afdrukken en nieten. Ik zal heel hard duimen voor mooi weer! Op een week kan veel veranderen hè ;)Geniet in ieder geval ontzettend van je dag! Groetjes, Sara