Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie onder bustier-kleed

26-4-2010 20:24:56
Hallo allemaal
Ik mag binnenkort gaan voor mijn eerste pas van mijn kleed...
Het kleed is dus (zoals jullie zien in mijn titel) een bustier...
Aangezien ik niet zo'n goed gevulde boezem heb draag ik praktisch altijd een voorgevormde bh met zo wat vulling... Wat voor lingerie draag ik dan onder mijn kleed? Uiteraard een bustier maar mag dat één zijn met vulling? Heb hier en daar al gehoord dat het beter is om één te dragen zonder... Maar dan vrees ik dat het maar 'plattekes' zal zijn :-) hihi
Iemand tips of ervaring hiermee?
Alvast merci !! Deborah

Deborah
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1415

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik26-4-2010 21:28:18

Ik heb ook een bustierkleed, ik heb een gewone voorgevormde bh zonder bandjes, maar wel mooi afgewerkt met kant enzo van Marie Jo !Ik heb ook geen al te grote boezem en inderdaad zonder vulling is het wel wat platgedrukt :)

ik wou eerst zo'n corsetje gaan halen, maar ik heb top en rok appart (dit komt eigenlijk over elkaar) dan ook nog een hoepelrok. dan was een corsetje toch wel wat te warm geweest. Dus heb ik maar een gewone bh genomen.

Mijn kousenband kreeg ik er nog eens gratis bij toen ik vermeldde dat het voor onder een trouwkleed was.
veel succes xxxxxxxxx liesbeth

Natasha
23-7-2010
 Meld misbruik26-4-2010 21:29:13

ik draag ook altijd bh's met vulling. Maar heb voor onder mijn bustierjurk een bh gekozen met voorgevormde cups. Het ziet er niet zo volume achtig uit maar kdenk dat je dat dan zo precies een omhoog gepompte boezem zult verkrijgen met je kleed. Ik kan zelf nog geen idee geven hoe het onder mijn kleed zal staan moet pas eind volgende maand voor eerste pas. Op hoop van zegen :-)

groetjes

Luc
19-6-2010
 Meld misbruik26-4-2010 21:51:32

Beste,

Ik ben op zoek naar een corset, bustier zonder bandjes. Wie weet waar ik dat kan vinden en liefst niet te duur? Ik heb er al gezien voor 200 € maar dat is jammergenoeg veel te veel voor onsbudget.

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 9:55:29

ook ik heb een bustierkleed met baleinen in verwerkt, en heb een setje gekocht van Marie Jo met voorgevormde cup
Let wel op als je een lichte stof hebt dat je BH vorm er niet door komt
dan ben je beter dat je eventueel een BH laat innaaien in het kleed (dat is trouwens altijd een mogelijkheid)

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik27-4-2010 10:32:14

Ik heb ook een bustierkleed met baleinen in verwerkt. Ze hadden me in de bruidswinkel aangeraden van een zo eenvoudig mogelijke strapless bh te kopen. Dus ik heb een heel simpele strapless BH van Calvin Klein. Ook met vullingen om mijn klein B-ke wat op te pompen

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 11:06:14

Lieve, hoeveel heb je dan betaald voor die 'simpele' bh en waar heb je die gekocht?
Alvast bedankt iedereen voor de tips!!! :-)

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik27-4-2010 12:12:03

Hallo Deborah,

Als ik me niet vergis is het deze http://www.cku.com/product/index.jsp?productId=3362155&cp=&sr=1&kw=strapless&origkw=strapless&parentPage=search
maar dan de zwarte versie (mijn kleed is bordeaux). Enkel onderaan zit een beetje kant maar de cups zijn glad, dat hadden ze me in de winkel aangeraden.
Ik heb hem in de Inno gekocht (daar hebben ze vrij veel keuze in strapless modellen) en als ik me niet vergis heb ik iets van een 42 euro betaald.

Groetjes,

Lieve

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 15:05:22

Oh bedankt !!! Ik werk in het stad van Gent en hier iets verderop is er een Inno dus ik ga binnekort zeker eens tot daar ;-) Merciiieee !!!!!!!
Groetjes
Deborah

lizi
21-8-2010
 Meld misbruik10-5-2010 18:35:38

ik moet ook nog gaan kijken voor lingerie en wou ook bij Inno gaan
woensdag is het voor ons nog 100 dagen!!! we trouwen op 21 augustus!
groetjes
Lizi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info