Terug naar overzicht
Ik heb ook een bustierkleed, ik heb een gewone voorgevormde bh zonder bandjes, maar wel mooi afgewerkt met kant enzo van Marie Jo !Ik heb ook geen al te grote boezem en inderdaad zonder vulling is het wel wat platgedrukt :) ik wou eerst zo'n corsetje gaan halen, maar ik heb top en rok appart (dit komt eigenlijk over elkaar) dan ook nog een hoepelrok. dan was een corsetje toch wel wat te warm geweest. Dus heb ik maar een gewone bh genomen. Mijn kousenband kreeg ik er nog eens gratis bij toen ik vermeldde dat het voor onder een trouwkleed was. veel succes xxxxxxxxx liesbeth
ik draag ook altijd bh's met vulling. Maar heb voor onder mijn bustierjurk een bh gekozen met voorgevormde cups. Het ziet er niet zo volume achtig uit maar kdenk dat je dat dan zo precies een omhoog gepompte boezem zult verkrijgen met je kleed. Ik kan zelf nog geen idee geven hoe het onder mijn kleed zal staan moet pas eind volgende maand voor eerste pas. Op hoop van zegen :-) groetjes
Beste, Ik ben op zoek naar een corset, bustier zonder bandjes. Wie weet waar ik dat kan vinden en liefst niet te duur? Ik heb er al gezien voor 200 € maar dat is jammergenoeg veel te veel voor onsbudget.
ook ik heb een bustierkleed met baleinen in verwerkt, en heb een setje gekocht van Marie Jo met voorgevormde cup Let wel op als je een lichte stof hebt dat je BH vorm er niet door komt dan ben je beter dat je eventueel een BH laat innaaien in het kleed (dat is trouwens altijd een mogelijkheid)
Ik heb ook een bustierkleed met baleinen in verwerkt. Ze hadden me in de bruidswinkel aangeraden van een zo eenvoudig mogelijke strapless bh te kopen. Dus ik heb een heel simpele strapless BH van Calvin Klein. Ook met vullingen om mijn klein B-ke wat op te pompen
Lieve, hoeveel heb je dan betaald voor die 'simpele' bh en waar heb je die gekocht? Alvast bedankt iedereen voor de tips!!! :-)
Hallo Deborah, Als ik me niet vergis is het deze http://www.cku.com/product/index.jsp?productId=3362155&cp=&sr=1&kw=strapless&origkw=strapless&parentPage=search maar dan de zwarte versie (mijn kleed is bordeaux). Enkel onderaan zit een beetje kant maar de cups zijn glad, dat hadden ze me in de winkel aangeraden. Ik heb hem in de Inno gekocht (daar hebben ze vrij veel keuze in strapless modellen) en als ik me niet vergis heb ik iets van een 42 euro betaald. Groetjes, Lieve
Oh bedankt !!! Ik werk in het stad van Gent en hier iets verderop is er een Inno dus ik ga binnekort zeker eens tot daar ;-) Merciiieee !!!!!!! Groetjes Deborah
ik moet ook nog gaan kijken voor lingerie en wou ook bij Inno gaan woensdag is het voor ons nog 100 dagen!!! we trouwen op 21 augustus! groetjes Lizi