Terug naar overzicht
Fijn voor je! Is een goed gevoel he, als je je droomkleedje vindt! Geniet ervan!
Proficiat. Gwen
Hey Sofie! Wat leuk voor jou, proficiat! Kan je mij wat meer vertellen over die dame in Alken met haar betaalbare jurkjes? ;-) Ik ben namelijk ook nog op zoek, maar ben een beetje bang om aan de zoektocht te beginnen omdat ik waarschijnlijk ga omvallen van de prijzen! En ik wil echt niet verliefd worden op een bruidsjurk van €1500! Het hoeft niet zo duur te zijn, als het maar mijn smaak is...! Heeft die dame veel keuze? Kon ze je een beetje begeleiden? Hoe komt zij aan zoveel nieuwe jurkjes? Sorry...ik ben gewoon nieuwsgierig! Bovendien wonen mijn ouders maar een boogscheut van Alken...das wat anders dan naar Rotterdam afreizen voor een jurk hè! (ik was eerst bereid zo ver te gaan...erg ik weet het). Groetjes, Jessica
bieke20@hotmail.be ik had op kapaza een mooi kleed zien staan van haar en ben er naartoe gereden om het kleed te passen. En toen bleek dat ze heel veel kleedjes had hangen. Zowel trouwkleden als avondjurken. Allemaal nieuw, hoe ze er juist aan komt, weet ik nie. Maar ze was supervriendelijk. Ze had een klein kamertje voorzien om te passen, en ze was ook helemaal niet opdringerig! Zeker de moeite waard!