Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Haarstukjes waar te koop?

26-4-2010 22:50:18
Hey!

voor mijn mama ben ik op zoek naar een soort wit haarstukje, zo iets met een bloem of zo paar 'uitsteeksels',
ik kan het moeilijk beschrijven. Wel geen gewone bloem ofzo, het moet meer een 'chique' haarstukje zijn zoals bij wijze van spreke leden van de koninklijke familie zouden dragen.

Ik had graag gehad dat ze een hoed droeg omdat ik dit iets typisch vooor de moeder van de bruid vind, maar ik kan haar niet overtuigen :)

Vandaar dat ik naar iets ter 'vervanging' op zoek ben.

Ik heb al wel eens zo een paar dingen gezien, maar dat loopt al snel op van 200-500 euro en dat vind ik toch net iets te veel :)

Dus als iemand tips heeft, laat maar komen!

Ik woon dicht bij brussel, vlaams brabant.

Shari
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1104

Heleen
10-7-2010
 Meld misbruik26-4-2010 23:02:34

ik heb vorig jaar in engeland een heel leuke haarband gekocht met creme veren. erg mooi. Ik heb net even op de website van topshop gekeken en er staan nu ook wel leuke dingen op. Aangezien je nog even hebt voordat jullie gaan trouwen zou ik het internet goed afspeuren. De winkel asos kan ook mooie veren haarstukjes hebben.
Ook bij de keten van accesorize hebben ze soms veren stukjes voor in het haar (weet alleen niet of ze dat ook nu hebben of alleen met kerst/ oud en nieuw)
succes.

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik27-4-2010 8:55:38

Veritas misschien of in een kapperszaak.

Gwen

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 9:35:17

even kijken op de website van Coast
daar hebben zo ook deze accessoires

Lendsey
9-10-2010
 Meld misbruik27-4-2010 11:50:08

mijn mama en schoonmama in spe hebben zoiets gekocht van linea raffaelli (Brugge) en het koste van beiden rond de 50€

Shari
11-9-2010
 Meld misbruik27-4-2010 12:29:41

Bedankt voor de tips!
Ik had echt al lang proberen te zoeken op internet, maar omdat ik geen echt juist trefwood wist is de zoektocht nogal moeilijk.

Op die site van Coast hebben ze er wel mooi!

En bij Linea rafaelli kan ik hier in leuven eens binnen springen om toch nog eens te kijken.

Groetjes

Rommy
10-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 21:22:29

Hi Shari

Je moet zeker eens bij Veritas gaan kijken. Daar hebben ze meestal een redelijk groot aanbod en de prijzen zijn best ok.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...