Terug naar overzicht
ik heb vorig jaar in engeland een heel leuke haarband gekocht met creme veren. erg mooi. Ik heb net even op de website van topshop gekeken en er staan nu ook wel leuke dingen op. Aangezien je nog even hebt voordat jullie gaan trouwen zou ik het internet goed afspeuren. De winkel asos kan ook mooie veren haarstukjes hebben. Ook bij de keten van accesorize hebben ze soms veren stukjes voor in het haar (weet alleen niet of ze dat ook nu hebben of alleen met kerst/ oud en nieuw) succes.
Veritas misschien of in een kapperszaak. Gwen
even kijken op de website van Coast daar hebben zo ook deze accessoires
mijn mama en schoonmama in spe hebben zoiets gekocht van linea raffaelli (Brugge) en het koste van beiden rond de 50€
Bedankt voor de tips! Ik had echt al lang proberen te zoeken op internet, maar omdat ik geen echt juist trefwood wist is de zoektocht nogal moeilijk. Op die site van Coast hebben ze er wel mooi! En bij Linea rafaelli kan ik hier in leuven eens binnen springen om toch nog eens te kijken. Groetjes
Hi Shari Je moet zeker eens bij Veritas gaan kijken. Daar hebben ze meestal een redelijk groot aanbod en de prijzen zijn best ok.