Nu Online
Momenteel zijn er 475 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intrede feestzaal

27-4-2010 9:25:13
Hoi Bruidjes,

Bij het begin van het avondfeest, als alle gasten binnenzijn maak je als koppel je 'intrede' in de zaal. En dan?? Je komt de feestzaal binnen op een vrolijk liedje maar wat doe je dan? We hebben I gotta feeling gekozen (voorlopig) toch voor onze intrede in de feestzaal maar zijn eigenlijk zo geen dansers.

Wat doen jullie?

Bedankt
Sabine
24/7/2010

Sabine
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 722

Neel
28-2-2009
 Meld misbruik27-4-2010 10:07:48

Hoi Sabine,

je maakt een kleine 'intrede', je zwaait eens, of je loopt langs de tafels... en dan loop je eigenlijk gewoon naar je eigen tafel en gaat zitten... of doet een speecheke à la 'smakelijk eten allemaal'...

groetjes
nele

Luc

Meld misbruik27-4-2010 10:17:04

Beste Sabine,

Heb je een DJ ? , een goede collega zal u met muziek en woord begeleiden ,
en indien gewenst u de micro aangeven voor een korte toespraak.

Groeten, Luc

R.

Meld misbruik27-4-2010 11:08:34

Maak het niet te moeilijk voor jezelf. Wees gewoon jezelf. Het is best oké om je tevens wat onwennig te voelen met al die blikken op jullie gericht. Niet van wakker liggen in ieder geval.
grtz www.discovideo.be

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-4-2010 19:43:37

Inderdaad, langs de tafels gaan en zwaaien en daarna speechen (kort iedereen welkom heten, mensen bedanken en smakelijk eten wensen).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...