Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Inspiratie misboekje - alle hulp is welkomen

27-4-2010 10:39:48
Hi allemaal

Op 10 juli stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje. Wij zijn er helemaal klaar voor, op één ding na: het misboekje. Zouden jullie me een voorbeeldje van jullie trouwboekje kunnen doorsturen? We weten namelijk niet echt waar begonnen.

Alle voorbeeldjes, tips of leuke ideeën zijn welkom: rommypeeters@hotmail.com

Alvast bedankt!

Rommy
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 947

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 13:24:17

Hey Rommy,

Ik heb de teksten gewoon in word staan, maar de layout heb ik gemaakt in Publisher.

Ik zal je de teksten doorsturen.

Groetjes,

Joke

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik27-4-2010 14:14:49

Het mijne staat nog niet 100% op punt maar ik zal het je ook doorsturen.

Lieve

Leen
3-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 16:44:37

Hoi!
Ik heb alles op google gevonden :) en de teksten die ik leuk vond gewoon geplaatst. De deken was alvast héél tevreden ermee en heb er niet veel werk aan gehad. Is ook wat je er zelf van wil maken denk ik. Maar al bij al valt het goed mee

Rommy
10-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 21:28:58

Bedankt allemaal voor de voorbeeldjes en tips.

Nele
6-11-2010
 Meld misbruik28-4-2010 15:06:56

http://www.gezinspastoraal.be/233/huwelijksvoorbereiding/huwelijksviering

hier kan je ook inspiratie vinden...

wij zijn nog maar pas begonnen dus nog niet zo veel teksten maar die website heeft ons op weg geholpen...

veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...