Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand inschakelen voor jouw feest?

27-4-2010 12:55:53
Onderwerp: Iemand inschakelen voor jouw feesten?! Een vraag die mij al lang bezig hield: Als je een feestje organiseert, dit kan gaan van een doopsel, vrijgezellenfeest, verrassingsfeest, communie, trouw, verjaardag, ... maakt niet uit welk feest dan ook.

Zou u dan gebruik maken van een eventplanner? Zou u dit uithanden geven zodat het vele werk dat hierbij komt kijken niet alleen op jouw schouders komt?
Wat zijn de factoren waaraan een eventplanner moet voldoen?
Waarvoor zou u dan zo al een eventplanner willen inschakelen?
Wat houdt u tegen om geen gebruik te maken van een eventplanner?

Alle reacties, adviezen, ... zijn van harte welkom!

groetjes
V-planner

Emiline

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 774

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik27-4-2010 14:03:18

Ik zou dat zeker niet doen. Ik heb graag zelf de touwtjes in handen, ga liever zelf op zoek naar leuke ideetjes. De voorbereiding is al de helft van de fun dus dat zou ik zeker niet uit handen geven. Bovendien is de voldoening achteraf eens zo groot als je alles zelf gedaan hebt.

Lieve

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik27-4-2010 15:34:36

Ik doe het ook liever zelf, zo veel mogelijk zelfs.
Vind het zelf leuk en is ook persoonlijker, minder formeel ed

Emiline

Meld misbruik27-4-2010 15:41:15

Maar moest het nu niet zo formeel zijn. Dus veel persoonlijker met de mogelijkheid om veel dingen zelf te doen maar toch met ideeen, advies en hulp van een eventplanner. Zou je het dan niet overwegen?

(Bedankt voor de reacties)

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 16:52:09

@Emiline, onlangs stelde iemand ook die vraag, daar kwamen ook veel reacties op, maar weinig willen het uit handen geven. Enerzijds omdat het gewoon leuk is om zelf te doen, maar ook waarom geld geven aan iets wat je perfect zelf kan? En je zal nooit beter gediend zijn door jezelf...
Feit is ook dat je nog hard je best kan doen, maar ik zou bang zijn dat ik nooit goed kan overbrengen hoe ik het in gedachte had, mensen denken op andere manieren: visueel/auditief/associatief/creatief/.... Om dat uit handen te geven en tot 'n succes te maken dat het exact zelfde is: kans is klein. Ik denk dat mensen snel teleurgesteld zijn en dat is niet bepaald goede reclame.
Anderzijds: je kan proberen, zijn geen grote startkosten aan verbonden en je kan zien hoe het evolueert. Zelf geloof ik er niet in en zou er als investeerder m'n geld niet in stoppen...

roxanne
4-9-2010
 Meld misbruik27-4-2010 17:08:31

hey,

ik beslis alles zelf, maar laat de uitvoering wel grotendeels aan iemand anders! Zo moet ik me de dagen voor mijn grote dag nergens meer mee bezig houden. Ik weet dat iemand anders alles voor me regelt en zorgt dat alles in orde komt. Geen stress dus voor mij!

rox

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik28-4-2010 8:05:52

ik vind het gewoon zelf leuk om al die dingen te organiseren, ik zou het dus nooit uit handen geven.

Emiline

Meld misbruik28-4-2010 9:52:28

@Kathleen, weet je toevallig waar dat bericht staat, onder welke rubriek? Dan kan ik eens kijken naar die reacties.

Iedereen bedankt voor de feedback!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik28-4-2010 11:49:02

http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=237536&subject=Wedding-planner

Hum, waren helemaal niet veel reacties, maar goed, misschien lees je er wat anders hé. :)

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik28-4-2010 14:18:46

Ik zou het ook niet doen. Zoals Kathleen zegt, waarom geld geven aan iets dat je perfect zelf kan doen. En het is nog leuk ook om het zelf te doen. Ik zou sowieso al geen 'vreemde' mijn feesten laten regelen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...