Terug naar overzicht
Ik zou dat zeker niet doen. Ik heb graag zelf de touwtjes in handen, ga liever zelf op zoek naar leuke ideetjes. De voorbereiding is al de helft van de fun dus dat zou ik zeker niet uit handen geven. Bovendien is de voldoening achteraf eens zo groot als je alles zelf gedaan hebt. Lieve
Ik doe het ook liever zelf, zo veel mogelijk zelfs. Vind het zelf leuk en is ook persoonlijker, minder formeel ed
Maar moest het nu niet zo formeel zijn. Dus veel persoonlijker met de mogelijkheid om veel dingen zelf te doen maar toch met ideeen, advies en hulp van een eventplanner. Zou je het dan niet overwegen? (Bedankt voor de reacties)
@Emiline, onlangs stelde iemand ook die vraag, daar kwamen ook veel reacties op, maar weinig willen het uit handen geven. Enerzijds omdat het gewoon leuk is om zelf te doen, maar ook waarom geld geven aan iets wat je perfect zelf kan? En je zal nooit beter gediend zijn door jezelf...Feit is ook dat je nog hard je best kan doen, maar ik zou bang zijn dat ik nooit goed kan overbrengen hoe ik het in gedachte had, mensen denken op andere manieren: visueel/auditief/associatief/creatief/.... Om dat uit handen te geven en tot 'n succes te maken dat het exact zelfde is: kans is klein. Ik denk dat mensen snel teleurgesteld zijn en dat is niet bepaald goede reclame.Anderzijds: je kan proberen, zijn geen grote startkosten aan verbonden en je kan zien hoe het evolueert. Zelf geloof ik er niet in en zou er als investeerder m'n geld niet in stoppen...
hey, ik beslis alles zelf, maar laat de uitvoering wel grotendeels aan iemand anders! Zo moet ik me de dagen voor mijn grote dag nergens meer mee bezig houden. Ik weet dat iemand anders alles voor me regelt en zorgt dat alles in orde komt. Geen stress dus voor mij! rox
ik vind het gewoon zelf leuk om al die dingen te organiseren, ik zou het dus nooit uit handen geven.
@Kathleen, weet je toevallig waar dat bericht staat, onder welke rubriek? Dan kan ik eens kijken naar die reacties. Iedereen bedankt voor de feedback!
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=237536&subject=Wedding-planner Hum, waren helemaal niet veel reacties, maar goed, misschien lees je er wat anders hé. :)
Ik zou het ook niet doen. Zoals Kathleen zegt, waarom geld geven aan iets dat je perfect zelf kan doen. En het is nog leuk ook om het zelf te doen. Ik zou sowieso al geen 'vreemde' mijn feesten laten regelen.