Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mini-sandwiches voor avondgasten

27-4-2010 15:42:40
Hoi allemaal !
Aangezien ons feest niet in een feestzaal zal doorgaan en wij dus praktisch alles zelf moeten regelen (tot de stoelen en tafels zelfs...) begin ik nu te zoeken naar een slager of traiteur die belegde mini-sandwiches kan leveren om 's nachts aan de avondgasten te kunnen geven... Iemand die daar al ervaring mee heeft in Oost-Vlaanderen, regio Destelbergen, Gent...?
Alvast merci!
Groetjes Deborah

Deborah
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1072

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik27-4-2010 15:49:45

Hallo, ik ben niet uit je regio, maar voor het middagmaal met familie en suite waren wij dit eerst ook van plan. Overal kwamen wij uit bij prijzen rond en vooral boven 2 euro per stuk. Ik vind dat veel geld voor een sandwich met kaas of hesp (want voor 'speciaal' beleg was het nog duurder). Mijn moeder heeft dan maar aan een vriendin gevraagd om die broodjes te komen smeren :). Bij ons in de regio wordt er vaak s nachts nog soep gegeven (met stokbrood) of frietjes.
Maar als je toch voor de sandwiches wil gaan, zeker doen! Elke traiteur doet dit hoor, bij ons kan je die zelfs bij de proxy delhaize bestellen.
Succes

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 18:11:01

hey,
ik weet niet of er bij jullie in de buurt een buurtslagers is maar daar kan je zo van die broodjes manden bestellen en zijn helemaal niet duur ik geloof dat het op 0.50 euro komt per broodje en afhankelijk van de hoeveelheid gaat de prijs nog naar beneden!
grtjs jessie

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik28-4-2010 10:39:26

wij hebben voor een economischere oplossing gekozen
we gaan een aantal turkse broden kopen en die (laten) beleggen met kaas, hesp, en dergelijke
die dan in stukken snijden en 's avonds eens mee rondgaan op een grote plateau
want hoe je het draait of keert, die kleine broodjes kosten veel geld voor 2 happen

sophie
14-8-2010
 Meld misbruik28-4-2010 16:17:04

amai, 2 euro voor een mini-sandwichke! dat moeten toch grote mini's zijn!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...