Terug naar overzicht
Vinden jullie ook geen gewone boog waar je zelf nog de bloemen kan aan hangen? Wij hebben ook nog een nodig, maar zijn nog niet begonnen met zoeken.
Bij de collishop staat een witte voor 109 euro. Typ gewoon rozenboog bij de collishop en je krijgt de opties. Succes
Nog vergeten, als je code P195 intypt dan krijg je nog is 5 procent korting, had daarvan een mailtje ontvangen
Ik heb mij een rozenboog (wel geen houten) gekocht in de Lidl vorig jaar. Misschien dat deze nog in de reclame komt tegen uwe trouw ... Je moest deze wel zelf in elkaar zetten maar deze kostte volgens mij nog geen 20 euro .. Veel succes alvast met je zoektocht !!
Ja die van de liddl toen kostte 6 euro!!!! Had ik hem toen maar gekocht...
Indien je van Oost-Vlaanderen bent, mag je gerust de onze lenen (we hebben er 2 en gaan er wss maar ééntje gebruiken in augustus)!Stuur me maar een mailtje op stepkematthys@hotmail.com groetjes,Stephanie
(Ik heb hier niets toe te voegen, maar kijk, Stephanie, dat vind ik nu eens héél vriendelijk van jou !)
http://diversen.tweedehands.net/feestartikelen/kant-en-...
Kijk eens op www.defeesttuin.nl daar verhuren ze bogen die versierd worden naar je eigen smaak dus die precies bij jouw en je jurk en boeket past, heel leuk. Ook een lopertje erbij en niet eens zo duur. je moet hem wel zelf afhalen en retourbrengen. Leuke foto's op die site! Ook deurstrikken en deurharten.