Terug naar overzicht
bij ons is het op moment ook zo... wij trouwen wel pas volgend jaar in mei, maar op moment komen alle afrekeningen in ene keer pff ook kosten dus... wat ik doe op moment, is mij op de trouwvoorbereidingen storten.. alles wat ik nu al gedaan heb moet later niet meer gebeuren, en dan ben ik weer die kosten (die toch moeten gebeuren) even vergeten... denken aan de goeie dingen nog moeten komen, kan helpen..
Kop op.. je geraakt er wel. Bij ons net hetzelfde... we moeten alles zelf financieren waardoor we al krap bij budget zaten en we hebbe de laatste maanden serieus veel onverwachte kosten (om en bij de 3000 euro) binnengekregen. Besparen op dingen zit er niet echt in want alles is zo goed als geregeld. Ik troost mezelf met, we geraken er wel maar tis toch maar met een klein hartje. Och, er zullen wel al mensen voor hetere vuren gestaan hebben zeker? Ik wens jullie alvast ongeloofelijk veel motivatie en probeer toch een beetje te genieten x
Heb net een vervelende periode achter de rug met familie en zo. Heb ongelofelijke ruzie, of discussie of hoe moet ik het eigenlijk noemen, gehad met mijn schoonmoeder, veel te veel werk op het nieuwe werk, zijn vollop aan het verbouwen en elke vrije minuut steken we daar in... en kan nog zo wel enkele zaken opnoemen! Hoe wij deze periode te boven kwamen? Gewoon tijd voor onszelf maken en niet vergeten dat tussen al deze drukke en dure perioden ook nog moet genoten worden van het leven! Dus een gouden raad van tante marijke ;-) blijf genieten en je af en toe eens verwennen! groetjes
Goh, probeer het gewoon een beetje in perspectief te zien... Wij hebben de laatste tijd ook wat financiële tegenslagen gehad (ook een boete, kosten aan onze auto etc, allemaal dingen die niet te voorzien vallen). Maar eigenlijk zijn dit toch een beetje luxe-problemen hè? Ook op andere vlakken hebben we enkele hectische maanden achter de rug: zowel mijn grootmoeder als mijn vriend zijn moeder zijn onlangs opgenomen in het ziekenhuis met ernstige hartproblemen (bij mn grootmoeder dachten we even dat ze het niet zou halen zelfs!), en dan komen die andere problemen echt op de achtergrond te staan. Dus ja, het is niet leuk, maar probeer je dan gewoon te concentreren op de zaken die écht belangrijk zijn en die je misschien vanzelfsprekend vind maar het eigenlijk niet steeds zijn. Geniet nog van je voorbereidingen, uiteindelijk valt alles steeds wel op z'n plooien hoor :)
Een tip voor je gsm: probeer hem helemaal open te draaien en vervolgens te drogen met een haardroger !
Oh nee, zijt ge nu echt op zoek gegaan naar oude berichten van mij om ergens iets negatief te kunnen schrijven?? Niks beters te doen?? Tja, da zegt meer over u dan over mij he! En het bevestigt alleen maar wat ik al dacht van u: zielig mens!! Komt de waarheid misschien hard aan? Echt, ik heb het al eens gezegd en ik zeg het met plezier nog eens: GET A LIFE!! Och ja, eigenlijk moet ik u ook bedanken voor deze reactie want ik heb er eens heeeeeel goed mee kunnen lachen :-) Weet ge hoe da moet, lachen??? Volgens mij doet ge da ni al te veel...