Terug naar overzicht
veel vragen :-) voor de speech zet je gewoon op papier wat je voelt, wat je wil zeggen ben je iets vrijer daarin, dan kan je bvb een kaartje maken met de puntjes die je zeker wilt behandelen, ben je iets geplander zoals ikzelf, dan schrijf je beter alles uit Een voorbeeld kan ik nog niet geven, want staat zelf nog niet op punt, maar kijk even op internet en je kan al wat voorbeelden vinden of wat tips voor het opstellen van een speech we geven aan ouders en getuigen iets wat ze leuk vinden, iets persoonlijk meestal ken je je getuige en ouders wel goed en moet dit niet zo moeilijk zijn als liedjes zijn we er nog niet uit, maar hebben niet echt een intrede in de zaal dus dat is al wel. voor het dessert hebben we "take me to the candy shop", we zijn alle twee nogal zoetebekjes en dan vooral snoepjes openingsdans ligt nog niet vast, en vermenigvuldigingsdans doen we niet echt nog veel succes met de laatste loodjes en een practige trouwdag gewenst! Eva
Inderdaad, véél vragen: * de speech: wij wensten iedereen welkom, bedankten onze ouders, getuigen en broers en wensten iedereen smakelijk eten * Onze cadeaus waren heel persoonlijk: voor onze getuigen (onze broers) hadden we hun lievelingstractor in miniatuur gekocht en voor onze ouders een geschenkpakket met een fotokader met de bedankingstekst uit de kerk erin (later kwam hier dan een trouwfoto naar keuze in), een pen met onze namen en trouwdatum, een sleutelhanger met onze foto en trouwdatum, een post-it blokje met namen en trouwdatum, een kaarsje van Bond Zonder Naam met 'Blij dat jij er bent' op en een doosje chocolaatjes met 'Voor jou... bedankt!' erop. Foto: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=521444&fotoboek_id=44336 Voor de partners van onze getuigen en voor onze grootmoeders hadden we ook dat kaarsje voorzien. * liedjes: binnenkomen zaal: 'Beautiful Day' van U2, binnenbrengen taart: medley voorzien door de dj, openingsdans: 'Zij' van Marco Borsato, vermenigvuldigen: 'Have a little faith in me' en 'From this moment' en daarna de keuze van de dj.
Bedankt voor jullie reacties! En de goede tips (vooral de muziek)! Ik ga de speech al wat voorbereiden en dus zoals jullie zeggen lekker op het gevoel...dan moet het goedkomen... Veel succes nog met de voorbereidingen/ huwelijksleven groetjes
is er iemand die ons de speech eens kan doormailen, zodat we wat ideetjes kunnen opdoen? mailen kan naar htrouw2010@hotmail.com