Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 30 dagen te gaan... en enkele vraagjes (speech, cadeautjes getuigen,...)

27-4-2010 21:45:08
Dag medebruidjes

Jippie!!! We hebben zo goed als alles in orde voor onze 'grote' dag (gemeente, feestzaal, fotograaf, ed.) en tot nu toe verliep alles goed. Uiteraard beginnen de zenuuwtjes ook hier al wat te kriebelen

Nu vroeg ik mij af of jullie een speech doen en wat staat er zoal in, hoe jullie mekaar leerden kennen bijvoorbeeld? wie bedanken jullie? Kan iemand hier een voorbeeldje van laten zien?

Nog een vraagje... Wat voor cadeautjes hebben jullie voor je ouders en de getuigen?

En het laatste vraagje... welke liedjes worden bij jullie gedraaid bij het binnenkomen van de zaal, binnenbrengen taart, openingsdans en vermenigvuldigingsdans?

Ik wens jullie allemaal nog veel geluk met de voorbereidingen en uiteraard een prachtige trouwdag (met veel zonneschijn).

groetjessss

marleen
28-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1250

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik28-4-2010 10:25:58

veel vragen :-)

voor de speech zet je gewoon op papier wat je voelt, wat je wil zeggen
ben je iets vrijer daarin, dan kan je bvb een kaartje maken met de puntjes die je zeker wilt behandelen, ben je iets geplander zoals ikzelf, dan schrijf je beter alles uit

Een voorbeeld kan ik nog niet geven, want staat zelf nog niet op punt, maar kijk even op internet en je kan al wat voorbeelden vinden of wat tips voor het opstellen van een speech

we geven aan ouders en getuigen iets wat ze leuk vinden, iets persoonlijk
meestal ken je je getuige en ouders wel goed en moet dit niet zo moeilijk zijn

als liedjes zijn we er nog niet uit, maar hebben niet echt een intrede in de zaal dus dat is al wel. voor het dessert hebben we "take me to the candy shop", we zijn alle twee nogal zoetebekjes en dan vooral snoepjes
openingsdans ligt nog niet vast, en vermenigvuldigingsdans doen we niet echt

nog veel succes met de laatste loodjes en een practige trouwdag gewenst!
Eva

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-4-2010 14:17:48

Inderdaad, véél vragen:

* de speech: wij wensten iedereen welkom, bedankten onze ouders, getuigen en broers en wensten iedereen smakelijk eten
* Onze cadeaus waren heel persoonlijk: voor onze getuigen (onze broers) hadden we hun lievelingstractor in miniatuur gekocht en voor onze ouders een geschenkpakket met een fotokader met de bedankingstekst uit de kerk erin (later kwam hier dan een trouwfoto naar keuze in), een pen met onze namen en trouwdatum, een sleutelhanger met onze foto en trouwdatum, een post-it blokje met namen en trouwdatum, een kaarsje van Bond Zonder Naam met 'Blij dat jij er bent' op en een doosje chocolaatjes met 'Voor jou... bedankt!' erop. Foto: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=521444&fotoboek_id=44336 Voor de partners van onze getuigen en voor onze grootmoeders hadden we ook dat kaarsje voorzien.
* liedjes: binnenkomen zaal: 'Beautiful Day' van U2, binnenbrengen taart: medley voorzien door de dj, openingsdans: 'Zij' van Marco Borsato, vermenigvuldigen: 'Have a little faith in me' en 'From this moment' en daarna de keuze van de dj.

marleen
28-5-2010
 Meld misbruik28-4-2010 19:57:57

Bedankt voor jullie reacties! En de goede tips (vooral de muziek)!

Ik ga de speech al wat voorbereiden en dus zoals jullie zeggen lekker op het gevoel...dan moet het goedkomen...

Veel succes nog met de voorbereidingen/ huwelijksleven

groetjes

Halloki
28-8-2010
 Meld misbruik19-5-2010 21:06:18

is er iemand die ons de speech eens kan doormailen, zodat we wat ideetjes kunnen opdoen? mailen kan naar htrouw2010@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...