Terug naar overzicht
Hallo!Ik heb tot vorig jaar in Leuven gewoond en ging altijd naar Haiti op de bondgenotenlaan, dicht bij het station! Hele leuke, moderne en goeie kappers zijn daar die exact doen wat je ze vraaggt! Ik zou daar eens op voorhand langswippen en alvast iets laten proberen? Nico, de baas doet zulke dingen echt heel goed, heeft al aan vele wedsrtijden deelgenomen...Succes,Groetjes,Nathalie
Halloik zit in dezelfde situatie en ik heb op het forum hier dan ook dezelfde vraag gesteld :-)Mij werd Sizoo in de Diestsestraat (naast Free Record Shop) aangeraden. Ik ben er voor oudjaar geweest en het is echt heel goed meegevallen. Ik heb ze wel hun zin laten doen, enkel gevraagd om op te steken.groetjesKarolien
Dank u wel! Ik ga ze zeker proberen. Ik laat wel weten hoe het gaat. GroetjesIngvild
Hallo Ingvild,ik ben Serge Claes, kapper aan huis, misschien lijkt dit je ook wel interessant en meer ontspannen om aan je huwelijksdag te beginnen. Meer info vind je op www.hetvirtueelkapsalon.be . Je kan me bereiken op het nummer 0479/41.70.70.Met vriendelijke groeten,Serge Claes