Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafeldecoratie van auto's

28-4-2010 10:57:46
hallo,mijn naam is wendy,ik trouw 24 juli dit jaar.
ik en mijne vriend zijn beide gepassioneerd door auto's,we hebben elkaar daar ook leren kennen.
nu hadden we graag onze tafels genoemd naar auto's,maar we hadden daar graag iets van ook op tafel gehad maar we weten niet juist hoe of wat.
het logo of zo van de auto maar hoe pakken we dat het beste aan?
iemand ideetjes?
alvast bedankt
groetjes

wendy
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 932

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik28-4-2010 11:28:45

of je kan vb in plaats van bloemen op de tafels te zetten een miniatuurwagen op tafel zetten en dan die tafel naar die auto noemen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-4-2010 14:01:59

Inderdaad, een miniatuurwagen, daar dacht ik ook meteen aan. Je kan ook een foto van de wagen nemen of het logo. Dit kan je dan op een blad zetten met de juiste naam er nog eens bij (niet iedereen kan dit even goed onderscheiden). Wij hadden op de achterkant dan onze feestregels staan. Hier zie je onze tafel met in het midden het blad met de tafelnaam: http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=734557&id=1240628751

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...