Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotoshoot op Tenerife

9-1-2006 18:38:13
kent er soms iemand (of hoe kom ik in contact met iemand) die fotoreportages doet op Tenerife?

Wij gaan naar daar op huwelijksreis, maar ik had graag ook daar wat trouwfoto's genomen. Ik ga nu niet onze fotograaf mee te ginter nemen, dus ben op zoek naar iemand in Tenerife.

Heb al wat rondgesurfed, maar tot nu toe heb ik nog geen succes.

Iemand die me hier soms mee kan helpen??

groetjes
Mieke
13/05/06

Skiwi
13-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 709

tom
5-5-2007
 Meld misbruik10-1-2006 8:04:08

Op het trouwshop.com forum zijn er verschillende bruidjes die foto's hebben gemaakt op huwelijksreis. Prachtige foto's trouwens! Als ik me niet vergis zat Tenerife er ook tussen.
Als je met de zoekfunctie dus naar 'foto's' en 'Tenerife' zoekt moet er wel iets uitkomen. Dan kan je daar verdere info vragen.

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik10-1-2006 10:39:39

Hoi,

Wij gaan voor onze fotoreportage naar Rome. Bij ons gaat onze fotograaf mee. We moesten wel zijn vlucht betalen maar omdat we er heel vroeg bij waren en omdat we via Virgin Express gaan hebben we tickets kunnen bestellen voor 19 euro/ enkele reis. Wel excl. taksen.

Hier zijn adres: Kris Van Parys
Oostrozebekestraat 48 te Meulebeke
tel: 051/48.89.54
email: jokri.parys@pandora.be

Hij is dit soort fotoreportages echt gewoon. Ik denk dat hij meer in het buitenland zit dan dat hij in het binnenland reportages doet.

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...