Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslingerie maatje meer

28-4-2010 15:28:44
hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar bruidslingerie voor een maatje meer. Ik heb cup D 110 en heb een BH nodig zonder bandjes, aangezien mijn trouwkleed een beetje speciaal, kan ik ook geen halterneck bh dragen. Daarbij komend ben ik ook nog eens zwanger, dus k weet niet op een corset dan ook nog geschikt is. Tegen de trouw ben ik namelijk 6 en een halve maand ver.
Tis echt niet gemakkelijk!!!! Kent er iemand een goeie winkel waar ze me kunnen helpen? Regio is niet van belang, ik wil gewoon echt iets vinden!
Bedankt!
Leen

leen
16-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1370

Liesbeth
15-5-2010
 Meld misbruik28-4-2010 15:36:47

Hey,
ga naar een speciaalzaak waar ze ook aanpassingen/retouches doen aan een BH, zodoende kan je misschien een passende cup nemen zonder dat de omtrek past en dan de omtrek laten vergroten.
Ik ga altijd met mijn "2 grote vrienden" naar Lingerie De Prins in Oostmalle!

Een corset zou ik niet nemen, want dat gaat moeilijk worden met je zwangerschap. En een corset kunnen ze moeilijk in je kleed in naaien, terwijl een strapless misschien kan vastgezet worden in je kleed zodat geen van de 2 gaan afzakken. Ik kan ook mijn BH verbinden met mijn jurk door drukknoppen! Echt een aanrader!

Succes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-4-2010 16:34:54

Kijk eens in de collectie van Prima Donna. Die zijn echt geweldig! Niet goedkoop, maar daar ga je zeker geen spijt van hebben. Die zitten zaaaaaalig!
En net zoals Liesbeth zegt: een corset lijkt me niet zo'n goed idee. Ook mijn bh kon ik vastklikken aan mijn kleed a.d.h.v. drukknoopjes.

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik28-4-2010 20:34:55

hey, bij Lingerie in a box in ekeren verkopen ze alle grote merken (prima donna, marie jo, Emprinte,...) tot een GG en ook brede omtrekken tegen 1/3 van de prijs omdat ze van vorige collecties zijn (maar dus wel nog nieuw)
wij gaan daar altijd onze lingerie halen, ook een heel vriendelijke mevrouw en altijd al goeie service gehad...
Adres: veltwijcklaan 85, Ekeren (zondag van 11-17u, maandag 17-20u, woensdag 11-18.30u)
In Schoten hebben ze ook een winkel : villerslei 33 (donderdag 18-20u en vrijdag 11-18.30u)

Groetjes,
Kristien

leen
16-7-2010
 Meld misbruik28-4-2010 21:14:56

Alvast bedankt iedereen voor de reacties. Ik ga zeker eens horen bij de verschillende zaken.

groetjes

leen

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik28-4-2010 22:35:02

http://www.marie-therese.be/

groetjes, Carolina

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik29-4-2010 6:49:35

@ Carolina, dat wilde ik nu ook net melden :-)
Marie-Thérèse dus :-)

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik29-4-2010 12:44:23

Ikzelf heb ook een héél moeilijke maat (EN puur natuur !!) een 70 E

ik heb iets héél moois gevonden van het merk Marie jo !! en ik had zelfs nog een tweede keus en dat was van Marlies Dekkers (ik wist niet dat zij ook strapless lingerie maakte !!)

Er is dus hoop !! Gewoon goed zoeken !!

Grtjs en véél succes...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...