Terug naar overzicht
Héél veel vlekken krijg je weg met een middeltje uit grootmoeders tijd: ossengalzeep (o.a. te koop bij Di en op de plaatselijke markt). Je moet het vlekje even natmaken, met de ossengalzeep over wrijven (opgelet als je héél delicate stof hebt), even laten intrekken en opnieuw met de hand uitwassen. Probeer het wel eerst even uit op een onzichtbaar plaatsje (bv. omslag onderaan aan de binnenkant van je kleed). Succes!
Het zal er een beetje vanaf hangen wat dat vlekje juist is denk ik... Ik had op onze trouw met een tomaat op mijn jurk gemorst, en dat hebben ze toen met wat water en afwasmiddel eruit gekregen. Het ging er goed af, want tomaat op een witte jurk maar toch even testen op een plek die je niet ziet dat je geen kringen of zo krijgt he... Alvast veel succes!! An
In de winkel van m'n bruidskledij en schoenen ook dacht ik hebben ze me Sassi aangeraden. Ik kende dat niet, maar je kan dat Vb. In Delhaize kopen. Gewoon kleurloos/geurloze ontvlekker. Ik zou het wel proberen eerst op de ommezijde ofzo, dat je toch zeker geen plekken maakt. Of wel eens naar de winkel waar je je kleedje gekocht hebt. x
Hey, Bedankt allemaal, heb het vlekje er proberen afdoen met wat water en zeep, en het is gelukt!! heb zelfs geen kringen! Joepie!!!