Terug naar overzicht
Hey, Wij trouwen ook op 3-7-2010. De 2 belangrijkste dingen die wij nog moeten doen zijn het misboekje afwerken en kledij kopen voor de bruidskindjes. De rest staat allemaal ongeveer op punt. Jullie? Ine
3 juli is blijkbaar een populaire datum, want wij hebben op die dag 3 trouwers: mijn neef, mijn collega en een vriendin van de hogeschool... Het zal dus van hier naar daar rennen zijn!
Ik trouw twee weken later, ik moet nog heel veel kleine details nemen.- de bloemen moeten nog gekozen worden (tante, mama en ik regelen dit)- de menu is gekozen, maar moeten we nog doorgeven aan de zaal- maandag hebben we een afspraak met de notaris- misboekje is af, maar moeten we volgende vrijdag nog laten controleren- uitnodigingen zijn bijna af, en dan nog ronddelen- eind mei heb ik mijn proef voor het kapsel- 10 mei mijn eerste pas - kadootjes voor de ouders moeten we nog regelen - broodjeslunch voor 's middags- reispas voor de huwelijksreis- tafelschikking. + allemaal nog kleine prullen
Hallo, Wij trouwen ook 3 julien moeten nog wat kleine dingen regelen zoals - Kleedjes bruidskindjes - Ringen bestellen - Bedankingen bestellen - menu kaarten moeten ook nog gemaakt worden - Bloemen voor de kerk - Uitnodigingen posten - Tafelschikking maken - Reispas - en mijn proef voor mijn kapsel maar we hebben nog tijd voor die dingen. Groetjes