Terug naar overzicht
Hey, Ik heb een setje gekocht voor 120 euro. Ik heb een setje gekocht van Marie Jo. Geen speciale bruidslingerie dus... vind je in een gewone lingeriewinkel. Succes! Ine
Hey, hier hetzelfde... ook een setje van marie jo en ook 120 euro... groetjes
bruidslingerie in een lingeriewinkel kost meestal evenveel als gewone lingerie in die bruidswinkel ook ik heb een setje van Marie-Jo, maar weet wel de prijs niet, want mijn mama heeft dit betaald Hier mag je gerust geld aan geven, dit setje kan je later nog dragen!
Ik heb ook een setje van marie jo, het mijne was wel iets duurder, 180€, maar is ook het enige wat je achteraf nog kan dragen :-)
Hoi, Het mijne was ook 180 euro. Ook van Marie Jo, bruidslingerie groetjes Joke
hey, ik heb een setje van primma donna, dat was 260 euro. De lingerie voor onder mijn kleed was ook van primma donna, maar kostte maar 80 euro.
Hoi Ik heb ook marie - jo en mijn setje kostte rond de 110 euro. En ik kan het achteraf nog dragen.Groetjes Katrien
Ik heb mijn setje gratis bij m'n trouwkleed gekregen ! was een setje twv 180 euro
Ik heb een setje van Selmark.Dit kostte me 86 euro!!!! Een leuke winkel 'Close to your body' in Korbeek-Lo en je krijgt hier als bruid 10% korting.Altijd handig meegenomen!