Terug naar overzicht
Hier ook, gaat snel he!
Hier ook!!!!! Super spannend!!! Vanaf nu gaat het heel snel gaan hé meiden, geniet van de laatste voorbereidingen, het zal er snel zijn!!Whiiiieeeeee
Hallo Edel, dat is zeker spannend... ik kom er namelijk ook nog niet zo lang vandaan... Zal ik je wat verklappen? Daarna komen de laatste drie maanden, en da's nog spannender of more exciting dan laatste 100 dagen....(denk dat 3 maanden meer tijdsbesef (:lees tijds
Valt weer stuk weg... " (:lees tijdsstress) oplevert. :)
Pas op, honderd dagen vliegen heel snel vooruit!Ik kan me het moment van de 100 dagen nog zo herinneren, en nu zijn het er maar 78 dagen meer!
ja vorige week ook honderd dagen gevierd :) en nu nog 91. Denk dat het inderdaad heel snel gaat gaan nu. Maar des te leuker. We hebben al lang moeten wachten en al veel moeten tellen. xxxxxx veel succes nog edel (en bedankt voor je reactie op men website)
Hallo, Geniet ervan, voor je het weet zijn het er nog maar 14 :-). Gwen
Wij staan ook op 100, alle vandaag nog 99!!! En nog zooooooooveel te doen, help help de tijd gaat te snel :-)
hihi, ik verlang ook naar de 100, momenteel 127. Geniet van je voorbereiding. Maar vooral, geniet van jullie grote dag! groetjes sharon
Na die 100 vliegt de tijd eens zo snel! ik stond pas ook op 100, en nu ist nog maar net iets meer dan de helft! WAAAAH! 't Komt dichtbij, 't wordt echt! :D Geniet ervan!
Hey, Ik denk iedere dag: en alweer een dag dichter.... de weken vliegen ineens voorbij!Vraagje: wat moeten jullie nog allemaal doen? Groetjes,Edel PS: graag gedaan Jennifer!
Hallo, Ondertussen zijn er maar 95 dagen meer!!Wij staan al redelijk ver denk ik.We hebben een fotograaf, pastoor, cameraman, zangeres, feestzaal, trouwkleed, de ringen, de uitnodigingen( moeten wel ng geschreven worden) een ceremoniemeester, ons misboekje is ook al af, geschenkjes om uit te delen aan de kerk. Hoe ver staan jullie al? Nog niet te nerveus?
Hey, We staan ongeveer even ver denk ik! We wachten nu op de uitnodigingen: die kunnen elk moment klaar zijn (eigen ontwerp met foto's: carta rosa heeft ons enorm goed geholpen!). Wij moeten enkel nog eens aan de bloemen beginnen te denken. De ringen wordt ook een eigen ontwerp van een bevriende juwelier. We hebben 25 mei een afspraak met hem. Eind juni zijn ze klaar dus dat zit ook goed. Ook ons misboekje is af maar we moeten de muziek nog kiezen. We hebben een zangeres en een pianist en we hebben al wat liedjes in ons hoofd maar wanneer gaat ze wat zingen moeten we eens gaan beslissen.Voor de rest zijn het vervoer, burgelijk huwelijk, de fotograaf en anderen ook al in orde. Kledij is ook al allemaal in orde. Die van de bruidskindjes kopen we in juli.Wat voor geschenkjes delen jullie uit? Daar hebben we nog geen idee van. Ik heb toch een beetje zenuwen maar het zijn spannende leuke kriebeltjes! En jij? Waar trouwen jullie? Groetjes,Edel