Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

keuze tussen 2 zalen

28-4-2010 22:01:37
Dag allemaal

Wij twijfelen in onze zaalkeuze. Zowel Den Eyck in Kasterlee als Het Molenhof in Ravels komen in aanmerking. Iemand ervaring met deze zalen?

Wij voorzien voor onze gezinnen een 4-gangenmenu, voor onze avondgasten voorzien wij een receptie, dessertenbuffet en middernachtsnack.

Opmerkingen over deze zalen steeds welkom!
Bedankt!

nadine
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1027

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik28-4-2010 22:32:31

Wij hebben ons feest in Den Eyck gegeven. Kei kei kei goe!!! Heb je specifieke vragen?

Wij hadden een 'klassiek' feest. menu, dessertenbuffet en frietje 's nachts. Het dessertenbuffet is gewoon schitterend!

groetjes, Carolina

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik28-4-2010 22:58:41

Hey Nadine,
Wij geven ons feest in het molenhof in ravels! En ik ben er al naar een aantal feesten geweest van familieleden en was telkens tip top in orde!! Ik heb ook nog niks anders als goeds over deze zaak gehoord! En de zaakvoerdster is heel vriendelijk. Ook prijs/kwaliteit kan je denk ik bijna nergens beter zitten als daar. Maar je moet er wel heel snel reserveren, want vrienden van mij wilden twee jaar geleden ook heel graag daar hun feest doen, maar maar het zat spijtig genoeg al helemaal vol toen. Den Eyck moet ook wel goed zijn heb ik gehoord, alleen daar krijg je wel geen overschot van eten mee heb ik ook al gehoord van enkelen en die vonden dat wel spijtig. Nog veel succes met je keuze!
groetjes ellen!

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik29-4-2010 10:30:07

Hallo,

Ze zijn allebei HEEL GOED, maar hebben ook gekozen voor het Molenhof.
En verder sluit ik me aan bij de mening van Ellen.

Gwen

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-4-2010 10:42:53

@Ellen, bij Den Eyck kan je wel overschot meekrijgen maar je moet daar naar vragen. Normaal eet het personeel daar nog van. Wij hebben dit in de eerste gesprekken gedaan en was geen probleem. Echter later zijn we daar nooit op terug gekomen en zijn ze en wij het vergeten op de dag zelf. Achteraf gezien natuurlijk heel spijtig.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info