Terug naar overzicht
Wij hebben ons feest in Den Eyck gegeven. Kei kei kei goe!!! Heb je specifieke vragen? Wij hadden een 'klassiek' feest. menu, dessertenbuffet en frietje 's nachts. Het dessertenbuffet is gewoon schitterend! groetjes, Carolina
Hey Nadine, Wij geven ons feest in het molenhof in ravels! En ik ben er al naar een aantal feesten geweest van familieleden en was telkens tip top in orde!! Ik heb ook nog niks anders als goeds over deze zaak gehoord! En de zaakvoerdster is heel vriendelijk. Ook prijs/kwaliteit kan je denk ik bijna nergens beter zitten als daar. Maar je moet er wel heel snel reserveren, want vrienden van mij wilden twee jaar geleden ook heel graag daar hun feest doen, maar maar het zat spijtig genoeg al helemaal vol toen. Den Eyck moet ook wel goed zijn heb ik gehoord, alleen daar krijg je wel geen overschot van eten mee heb ik ook al gehoord van enkelen en die vonden dat wel spijtig. Nog veel succes met je keuze! groetjes ellen!
Hallo, Ze zijn allebei HEEL GOED, maar hebben ook gekozen voor het Molenhof. En verder sluit ik me aan bij de mening van Ellen. Gwen
@Ellen, bij Den Eyck kan je wel overschot meekrijgen maar je moet daar naar vragen. Normaal eet het personeel daar nog van. Wij hebben dit in de eerste gesprekken gedaan en was geen probleem. Echter later zijn we daar nooit op terug gekomen en zijn ze en wij het vergeten op de dag zelf. Achteraf gezien natuurlijk heel spijtig. groetjes, Carolina