Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen - bruidje van gescheiden ouders

29-4-2010 11:46:56
Hallo!
Wij trouwen op zatedag 04/09/2010 en zijn volop bezig met de uitnodigingen.
Nu willen wij de ouders op de uitnodiging vermelden...
MAAR mijn ouders zijn gescheiden...
Hoe wordt dit dan gedaan? Misschien herkent één van jullie mijn probleem wel...
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groetjes

Riet
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 575

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik29-4-2010 11:58:22

Hey Riet,
Mijn ouders zijn ook gescheiden. De moeder van mijn vriend is reeds gestorven. We hebben gewoon onze ouders op de uitnodiging gezet. De naam van nieuwe partner hebben we erop gezet van de ouders die hertrouwd zijn.

Tine
18-6-2010
 Meld misbruik29-4-2010 12:06:42

Hey Riet,

Bij mij is het ook zo dat enkel mijn ouders gescheiden zijn. Wij hebben gewoon de naam van mijn moeder, daaronder de naam van mijn vader en dan daaronder samen de naam van mijn schoonouders.

Wij hebben ervoor gekozen om de naam van de vriend van mijn moeder en vriendin van mijn vader er niet op te zetten. Gezien zij niet echt bij onze opvoeding waren betrokken, vonden wij dat niet echt nodig.

Groetjes

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik29-4-2010 12:34:47

Bij ons staan er geen namen op

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik29-4-2010 13:04:51

Hallo,

Mijn ouders zijn ook gescheiden en we hebben ze gewoon niet vermeld!
De ouders van mijn toekomstige verstaan dit en hebben er dan ook geen enkel probleem mee.

Zo kan je ook discussies vermijden met de vriend of vriendin van je ouders.

Maar ieder zijn mening natuurlijk!

Gwen

Tineke
23-7-2010
 Meld misbruik29-4-2010 13:18:49

Wij hebben ze ook geschrapt, 't zou te ingewikkeld worden.

Mijn ouders zijn gescheiden en hebben beide een nieuwe partner. Mijn vriend zijn moeder is overleden en zijn pa heeft een nieuwe partner. 't Zou te veel gedoe worden. Ook hier begrepen ze allemaal dat ze er niet op stonden, vond het ook niet nodig (wij regelen/betalen alles zelf).

Riet
4-9-2010
 Meld misbruik29-4-2010 15:03:14

Hallo
Wij regelen en betalen ook een groot stuk...
Maar ik heb van mijn ma een serieus bedrag gekregen via huwelijkssparen + ze heeft een deel van mijn trouwkleed betaald omdat het een stuk boven ons budget zat...
Ik ben ook zo een familie mens :-) dus ik wil hen er wel heel graag op...
Mijn man heeft buiten zijn ouders trouwens weinig of geen familie door ruzie... Dus vind ik ook dat zij het verdienen.
Bij mij is het zo dat mijn moeder een vriend heeft, maar mijn pa is alleen...
Dan wordt het:
- ma & vriend bruid
- pa bruid
- ma & pa bruidegom

????

liesbeth
21-8-2010
 Meld misbruik29-4-2010 17:13:22

Mijn ouders zijn gescheiden, de ouders van mijn vriend niet. Wij zetten enkel de naam van de ouders op onze uitnodiging, en wel op deze manier (tenzij iemand een beter ideetje heeft )

dit staat onderaan de uitnoding, na onze gegevens
Onze trotse ouders:
moeder bruid moeder bruidegom-vader bruidegom
vader bruid

liesbeth
21-8-2010
 Meld misbruik29-4-2010 17:15:55

(zie bericht hierboven) mijn berichtje is helemaal anders dan ik het getypt heb!
Dus links staat moeder bruid, met links daaronder vader bruid. Rechts op de uitnodiging staan de ouders van mijn vriend met een liggend streepje tussen.

moeder bruid moeder bruidegom-vader bruidegom
vader bruid

Kathy
8-9-2018
 Meld misbruik1-5-2010 16:26:01

mijn ouders zijn ook gescheiden, en wij hebben gekozen om geen namen te zetten maar gewoon ' melden samen met hun ouders'

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info