Terug naar overzicht
Hallo, bruid - bruidegom ouders grootouders broers en zussen getuigen + vriend of vriendin Gwen
bij ons zal het zo zijn: - onze twee kindjes- onze ouders- mijn vriend zen twee broers met partner en mijn broer- mijn zus misschien kan je uw allerbeste vrienden nog bij jullie laten zitten. groetjes Angela
je kan bvb je getuigen mee aan tafel laten zitten, je broers en/of zussen eventueel je meter en peter als je daar een goede band mee hebt of inderdaad gewoon je beste vrienden
Wij 2 Mijn mama en papa Zijn mama en papa Zijn 2 zussen Je kan ook gewoon bij de vrienden aan tafel zitten als je het niet zo traditioneel wil doen...?! Groetjes Dorien
Wij hebben gekozen voor onze getuigen (dat zijn vrienden 2 vrienden voor in de kerk, en een vriend en mijn broer voor in stadhuis), samen met nog enkele andere van ons beste kameraden. Mijn ouders zitten aan een tafel met mijn grootouders en enkele van hun beste vrienden en zijn ouders idem dito. We houden ons al de hele dag aan het "protocol", 's avonds is het pure fun en dan zitten we beter bij onze vrienden. Groetjes.
Bij ons zitten de getuigen mee aan de eretafel. Ik weet nog niet of we de kindjes ook bij ons gaan zetten. Op mijn trouwfeest wil ik eens een keertje geen patatjes pletten of vlees snijden Onze ouders zitten gewoon bij de rest van hun familie. Lieve
Bij ons is het ook een hele ingewikkelde situatie. Daarom hebben we ervoor gekozen om een tafeltje in het midden van de zaal te zetten, enkel voor ons. En dit onder een prieel met lichtjes, veel tulle en bloemenslingers. :) Heel ongewoon maar voor ons past dit volledig.
Hier ook een ingewikkelde situatie, daarom geen traditioneel feest, geen eretafel, geen voorbehouden plaatsen of tafelschikking. Degenen die willen zitten zullen wel een plaatske vinden ergens
Ben blij dat de vraag eigenlijk gesteld is Wij zitten een beetje in dezelfde situatie, mijn papa wil liever met zijn vriendin en vrienden aan een tafel zitten omdat hij weet dat hij zich dan goed zou amuseren. Dus we hadden het idee om onze ouders apart te zetten en bij ons aan de eretafel vrienden en zus/broer te zetten. Maar dat is niet in goede aarde gevallen van mijn schoonmama, zij wil absoluut met haar zoon aan tafel Dus nu weten we niet goed hoe we dat moeten aanpakken.... Enige suggesties?