Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

met wie aan tafel zitten op het avondfeest?

29-4-2010 13:01:21
hallo,

ik heb misschien een belachelijke vraag, maar met wie gaan jullie aan tafel zitten tijdens het avondfeest?
Wij hebben zelf al 2 kindjes, dus zij komen zoiezo naast ons zitten. Maar wie dan nog? Onze ouders zijn nogal een ingewikkelde situatie, dus hen zou ik niet nemen, maar wie dan wel?????

groetjes vicky

vicky
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1180

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik29-4-2010 13:06:28

Hallo,

bruid - bruidegom
ouders
grootouders
broers en zussen
getuigen + vriend of vriendin

Gwen

angela
2-10-2010
 Meld misbruik29-4-2010 13:06:33

bij ons zal het zo zijn:

- onze twee kindjes
- onze ouders
- mijn vriend zen twee broers met partner en mijn broer

- mijn zus

misschien kan je uw allerbeste vrienden nog bij jullie laten zitten.

groetjes Angela

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik29-4-2010 13:24:51

je kan bvb je getuigen mee aan tafel laten zitten, je broers en/of zussen
eventueel je meter en peter als je daar een goede band mee hebt
of inderdaad gewoon je beste vrienden

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik29-4-2010 13:57:02

Wij 2
Mijn mama en papa
Zijn mama en papa
Zijn 2 zussen

Je kan ook gewoon bij de vrienden aan tafel zitten als je het niet zo traditioneel wil doen...?!

Groetjes Dorien

Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik29-4-2010 14:46:28

Wij hebben gekozen voor onze getuigen (dat zijn vrienden 2 vrienden voor in de kerk, en een vriend en mijn broer voor in stadhuis), samen met nog enkele andere van ons beste kameraden. Mijn ouders zitten aan een tafel met mijn grootouders en enkele van hun beste vrienden en zijn ouders idem dito.
We houden ons al de hele dag aan het "protocol", 's avonds is het pure fun en dan zitten we beter bij onze vrienden.

Groetjes.

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik29-4-2010 14:59:50

Bij ons zitten de getuigen mee aan de eretafel.
Ik weet nog niet of we de kindjes ook bij ons gaan zetten. Op mijn trouwfeest wil ik eens een keertje geen patatjes pletten of vlees snijden
Onze ouders zitten gewoon bij de rest van hun familie.

Lieve

Jana
12-5-2010
 Meld misbruik29-4-2010 17:16:39

Bij ons is het ook een hele ingewikkelde situatie.
Daarom hebben we ervoor gekozen om een tafeltje in het midden van de zaal te zetten, enkel voor ons. En dit onder een prieel met lichtjes, veel tulle en bloemenslingers. :)
Heel ongewoon maar voor ons past dit volledig.

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik29-4-2010 17:22:27

Hier ook een ingewikkelde situatie, daarom geen traditioneel feest, geen eretafel, geen voorbehouden plaatsen of tafelschikking.
Degenen die willen zitten zullen wel een plaatske vinden ergens

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik29-4-2010 18:50:21

Ben blij dat de vraag eigenlijk gesteld is
Wij zitten een beetje in dezelfde situatie, mijn papa wil liever met zijn vriendin en vrienden aan een tafel zitten omdat hij weet dat hij zich dan goed zou amuseren.
Dus we hadden het idee om onze ouders apart te zetten en bij ons aan de eretafel vrienden en zus/broer te zetten.
Maar dat is niet in goede aarde gevallen van mijn schoonmama, zij wil absoluut met haar zoon aan tafel
Dus nu weten we niet goed hoe we dat moeten aanpakken....
Enige suggesties?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...