TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
monica
22-5-2010
|
29-4-2010 13:30:28
wij trouwen dan niet (want wij trouwen binnen 22 daagjes), maar dat is wel de dag ik 30 jaar word! Ik zal eens aan u denken...
|
|
Philip
10-9-2010
|
29-4-2010 13:58:01
hay
wij trouwen 10-09-2010, dus een weekje vroeger nog!
Wij hebben:
zaal, fotograaf, vervoer, trouwkleed, kostuums voor venten, kapster en make-up, kerk en stadhuis geregeld, ringen besteld, uitnodigingen gekozen, gastenlijst, ceremoniemeester
nog te doen:
menu kiezen, uitnodigingen opstellen en versturen, misboekje afwerken, bloemen kiezen, rode loper, schoenen en lingerie, gastenboek zoeken, fotolocatie zoeken,....
nog heel wat werk dus!
pff, het ziet er zoveel uit he, als je het zo opschrijft...
groetjes
|
|
Ester
18-9-2010
|
29-4-2010 14:37:39
Hey Vanessa!
Wij trouwen 17/9 vr de wet en 18/9 voor de kerk.
Als jij zegt dat nu bijna alles al in orde is moet je je zeker geen zorgen maken hoor! wij hebben nog heel wat te doen en k moet zeggen dat ik nog heel gerust ben in de zaak.
Wat moeten wij nog doen?
drukker zoeken voor de uitnodiging die bijna af is, bloemen kiezen, kostuum en schoenen voor de man, mijn outfit is al in orde ;-). menu kiezen en menukaartjes maken, misboekje beginnen allez, eigenlijk nog beginnen aan de viering, iets zoeken voor de kindjes aan de kerk (snoep of zo al ben ik geen voorstander voor die zoetigheden), tafelverdeling maken, bedankjes regelen,...
Maar t is uiteindelijk toch nog niet meteen hé. MOEST je iets vergeten zijn schiet je dat binnenkort wel al binnen en heb je nog maanden om het te regelen.
Dat komt allemaal wel in orde!
|
|
Annelies
2-10-2010
|
29-4-2010 16:43:08
Hey Vanessa,
Wij trouwen op 17/09 voor de wet met kleinschalig avondfeest voor de familie van mijn vaders kant (mijn ouders zijn gescheiden ...).
We zijn bezig met het bepalen van het drukwerk. Menu is gekozen, wijn nog niet. Nog eens samenzitten met dj voor openingsdans en vermenigvuldigingsdans. Voor de openingsdans gaan we dan nog op dansles. Ik moet nog op zoek naar een sjakoske.
Wij trouwen in Kortrijk. en jij?
|
|
Valerie
4-9-2010
|
29-4-2010 17:19:03
Dag Vanessa Wij trouwen op 4/09, dus 2 weekjes voor jou :-) Wij hebben al bijna alles geregeld.
Het enige dat nog moet gebeuren is: bloemen kiezen, nog een bespreking met de DJ, luisteren of de pianist alle liedjes voor in de kerk goed aan kan en uiteindelijk ook nog de uitnodigingen versturen, binnen drie weken zijn ze klaar :-).
Je zal wel nog enkele dagen hebben dat er jou iets te binnen schiet dat je nog moet doen, geen zorgen, 't is nog een 5tal maand :-). Al ken ik het gevoel wel hoor ;-) Groetjes Valerie 04/09/'10
|
|
Annika
10-9-2010
|
29-4-2010 17:19:11
Hier ook een weekje vroeger (10-09-10)
Kom net terug van de bespreking van de kapper
Wij gaan voor iets minder traditioneel dus onze voorbereiding loopt ook iets minder traditioneel.
Zo hebben we wel al:
- zaal
- dj
- traiteur
- gemeentehuis
- uitnodigingen (zijn klaar om gedrukt te worden)
- gastenlijst
maar nog geen:
- kledij (voor mezelf en verloofde ook niet)
- getuigen
- schoenen
- decoratie
....
Maar alles komt wel op tijd in orde hoor
|
|
Annika
10-9-2010
|
29-4-2010 17:20:06
A ja, ringen hebben ook al besteld
|
|
vanessa
17-9-2010
|
29-4-2010 20:40:38
Dank je wel Ester, ik ben vergeten toch iets vergeten ik moet nog iets zoeken voor aan de kindjes te geven. Wij gaan enkel voor de wet trouwen, maar ons 2 kindjes ( 6jr en 3jr ) gaan daar niet ver vandaan naar school en ik de kans is groot dat de juf met de klasjes komen kijken. Wij trouwen in Grobbendonk.
|
|
nathalie
11-9-2010
|
2-5-2010 12:35:47
Hoi Vanessa,
Wij trouwen op 11 september. De ene dag heb ik het gevoel dat we al heel veel geregeld hebben de andere dag schiet de paniek mij rond het hart. Wat is er al geregeld :
zaal + traiteur + menu
kerk + priester + muziek kledij voor beide
kledij voor 4 bruidskindjes
vervoer
DJ ( enkel nog even langsgaan voor bespreken van avondverloop )
fotograaf ( ook nog even afspreken voor exacte dagverloop )
uitnodigingen zijn voor de helft klaar ( worden zelf gemaakt )
misboekje ( teskten en zo zijn klaar, misviering is klaar alleen uitwerking van boekje moet nog gebeuren )
gemeentehuis
make -up
Wat staat er nog op het programma
bloempjes : bruidsboeket en voor de kindjes
tafeldecoratie
zaaldecoratie
toogpersoneel
tafelschikking
notaris
kapper
en dan al die kleine dingen die je nog vergeet en plots weer aan dnekt he! :-)
Ach ja..;ik zeg het ...het loopt allemaal goed maar soms denk je ...oh nee.. nog 131 dagen en dan panikeer je even he...maar zo zullen de vrouwkes wel zijn he :-)
in ieder geval veel succes en vooral gneiet van de voorbereidingen en vooral van je mooie dag!
Nathalie
|
|
Ester
18-9-2010
|
3-5-2010 17:07:22
Blij dat ik je heb kunnen helpen ;-)
Maar ik herhaal: als dat het enige is ben je ruim op tijd klaar! Komt allemaal goed!!! Rustig ademhalen en GENIET!
Veel plezier!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|